در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آیا می دانید فرق گریم با میکاپ صورت چیست

شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره آیا می دانید فرق گریم با میکاپ صورت چیست

آیا می دانید فرق گریم با میکاپ صورت چیست؟ شاید بارها با این واژه ها برخورد کرده اید اما در بسیاری مواقع ندانید که گریم می تواند چه تفاوتی با آرایش صورت یا همان میکاپ داشته باشد. اکثر افراد تصور می کنند که گریم همان میکاپ است و تنها با استفاده از مواد مرغوب تر و تکنیک های حرفه ای تری انجام می شود در صورتی که میکاپ مرتبط با مد و سلیقه است و در هر دوره ای از سال به یک شکل خود را نشان می دهد. اما گریم شکل متفاوتی از آرایش است که بیشتر بر روی خطوط و ایجاد سایه و روشن ها تمرکز دارد.

بهترین میکاپ صورت

در بین صنف آرایشگران به آرایش صورت، میکاپ گفته می شود که اصولا تابع مد است و هر نوع سلیقه ای می تواند در آن دخالت کند، به همین دلیل پس از گذشت مدتی ممکن است آرایش صورت عروس و یا هر نوع مدل میکاپ دیگری مانند:

  • میکاپ خلیجی یا همان میکاپ بندری
  • میکاپ لبنانی
  • میکاپ هالیوودی
  • میکاپ هندی
  • میکاپ اروپایی
  • میکاپ کلاسیک
  • میکاپ لایت یا سبک
  • میکاپ ژاپنی

و حتی جدیدترین مدل میکاپ هم جذابیت خود را از دست بدهد و مورد پسند نسل های بعد نباشد.

چگونه گریم حرفه ای انجام دهیم؟

طبق اصول زیبا شناسی باید چهره افراد در زمان آرایش و میکاپ تابع مد نباشد و عکس های چهره با گذشت زمان جذابیت خود را از دست ندهند. پس در این میان پای گریم حرفه ای به میان می آید که با استفاده از روش های سایه و روشن و مشخص کردن زوایای صورت یک نوع متعادل سازی در چهره به وجود می آورد. در واقع در گریم تخصصی عروس و دیگر گریم های حرفه ای سعی می شود تا یک خطای دید ایجاد شده و بدون استفاده از آرایش غلیظ یک حالت خاصی در چهره پدید آید. آنچه که در گریم بیشتر از هر نوع وسیله دیگری مورد نیاز است انواع قلم مو به همراه رنگ های لایت می باشد که در این میان گریمورها با کمک لولایت و خطوط تیره برخی از قسمت ها را محو می کند و با استفاده از تکنیک هایلات در گونه ها، پیشانی و بر روی تیغه بینی یک برجستگی به وجو د می آورد.

فرق گریم با میکاپ صورت چیست؟

اگر چه گریم و میکاپ هر دو آرایشی از صورت را نشان می دهند، اما اصولا گریم صورت تنها با کمک دو نوع تکنیک با نام های لولایت و هایلات انجام می شود ولی میکاپ بسته به سلیقه و موقعیت جغرافیایی می تواند در نمونه های مختلفی قابل اجرا باشد. معمولا هر آرایشگری مهارت انجام میکاپ صورت را دارد اما یک گریمور حرفه ای باید ترفندهای تخصصی را در انجام گریم به کار بگیرد. در واقع میکاپ سعی دارد چهره افراد را شاداب تر و پر رنگ تر جلوه دهد در صورتی که گریم برخی از قسمت های صورت را برجسته تر و برخی بخش های صورت را از دید مخفی نگه می دارد و یک حالت طبیعی به چهره می بخشد.

مهم ترین فرق گریم با میکاپ صورت چیست؟

 در هر دوره ای از زمان میکاپ جهت رنگ و لعاب دادن به صورت انجام می شود و اغلب برای شرکت در جشن ها به کار برده می شود اما میکاپ آرتیست حرفه ای، از گریم برای رفع عیوب صورت استفاده می کند و در هر موقعیتی مانند شرکت در مراسمات، جلسات، سمینارها، قرار گرفتن در فیلم های تلویزیونی، مصاحبه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهر فرد را به صورت سر زنده و به دور از حالت نقاشی و رنگ شده نشان می دهد.

  ثبت کسب و کار