در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مراقبت از پوست و شستشو بعد از میکرونیدلینگ

جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره مراقبت از پوست و شستشو بعد از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از روش درمانی است که موجب جوان سازی و بازسازی پوست می گردد. اما اگر شستشو بعد از میکرونیدلینگ به درستی انجام نگیرد ممکن است عفونت ها و آسیب هایی جدی به پوست وارد شود و سلامت پوست را به مخاطره بیاندازد. پس لازم است تا بعد از انجام میکرونیدلینگ حتما مراقبت از پوست را با انجام شستشوی صحیح پوست جدی بگیرد و نتیجه مطلوبی را از میکرونیدلینگ به دست آورید.

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

از آنجایی که انجام میکرونیدلینگ باعث باز شدن منافذ پوست می شود بنابراین پوست به شدت مستعد عفونت و ورود برخی باکتری های دیگر می باشد. پس با این وجود شستشو بعد از میکرونیدلینگ بسیار حائز اهمیت است و باید به درستی انجام بگیرد، از این رو لازم است تا پس از گذشت 3 الی 4 روز از انجام میکرونیدلینگ حتما پوست را با کمک پاک کننده های ملایم همراه با آب ولرم شستشو دهید و تا یک هفته سعی کنید سطح پوست با هیچ نوع جسم آلوده ای تماس نداشته باشد. خوب است بدانید شستشو بعد از میکرونیدلینگ باعث خشکی پوست خصوصا پوست صورت می شود پس به یاد داشته باشید تا بعد از شستشو از کرم های آبرسان و یا کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید.

چگونه شستشو بعد از میکرونیدلینگ را انجام دهیم؟

هنگامی که در قسمتی از نواحی پوست بدن میکرونیدلینگ را انجام می دهید حداقل به مدت شش ساعت اجازه دهید تا پوست هیچ برخوردی با آب نداشته باشد. سپس برای شستشو بعد از میکرونیدلینگ یک صابون ملایم خنثی را انتخاب کنید و سعی کنید پس از شستشو در خانه بمانید؛ چرا که شما اجازه مصرف هیچ گونه ضد آفتابی را ندارید پس بهتر است با ماندن در فضای بسته و استفاده از سرم هیالورونیک اسید سلامت پوست خود را تضمین نمایید. البته در شستشو بعد از میکرونیدلینگ توجه داشته باشید که از محصولاتی که دارای پپتیدها هستند استفاده کنید و تا گذشت 48 ساعت از مصرف مواد آرایشی و دیگر مواد بهداشتی جدا خودداری کنید.

طریقه شستن پوست بعد از میکرونیدلینگ

طبیعتا بعد از انجام روش میکرونیدلینگ بر روی سطح پوست زخم ها و خونریزی هایی به وجود می آید که سطح پوست خصوصا پوست صورت را با آلودگی هایی همراه می سازد. اما با این وجود شما اجازه ندارید که سریعا بعد از میکرونیدلینگ پوست را شستشو دهید باید پس از فرصت مناسبی مقداری صابون روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید و سپس با آب سرد و ملایم سطح پوست را شستشو دهید. اما توجه داشته باشید که شوینده شما نباید لایه بردار و یا گلایکولیک اسید باشد؛ زیرا چنین مواد شوینده ای باعث می شود تا پوست خشک شده و نسبت به محرک های پوست حساسیت بیشتری پیدا کند. حتما به یاد داشته باشید که در هنگام شستشو بعد از میکرونیدلینگ مدت زمان شستشو را طولانی نکنید؛ زیرا در سطح پوست سوراخ های زیادی به وجود آمده است که نباید آنها تحت هیچ شرایطی بسته شوند.

چه زمانی شستشو بعد از میکرونیدلینگ را انجام دهیم؟

 پس از شستشوی اولیه پوست لازم است در هر زمان دیگری که پوست تعرق کرده و یا با سطح آلوده ای تماس پیدا کرد سریعا شستشوی پوست را انجام دهید و از پاک کننده های ملایم جهت شستشو بعد از میکرونیدلینگ به منظور ضدعفونی کردن سطح پوست استفاده نمایید. البته فراموش نکنید که انجام این کار نمی تواند قرمزی التهاب سطح پوست را بین ببرد. پس می بایست سرم بتاکاروتن و یا مواد دیگری مانند کرم های آنتی اکسیدان را استفاده کنید تا ضمن برطرف کردن درد ناشی از میکرونیدلینگ بتوان تا حد قابل توجهی التهاب پوست را کاهش داد.

  ثبت کسب و کار