در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نکاتی کوتاه در رابطه با گریم

جمعه ۶ تیر ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره نکاتی کوتاه در رابطه با گریم

همیشه داشتن صورت پرحجم و چاق، زیبایی بیشتری در افراد خصوصا خانم ها به وجود می آورد، به همین دلیل بیشتر افراد سعی می کنند با استفاده از تکنیک های آرایشی صورت پرتری را داشته باشند و تا حد ممکن از داشتن یک صورت کشیده که فرو رفتگی هایی در آن وجود دارد دوری کنند. پس برای رسیدن به چنین مقصودی لازم است تا با جدیدترین شیوه های آرایشی برای پرحجم تر نشان دادن صورت آشنا شوید.

چگونه با آرایش، صورت پرحجم داشته باشیم؟

 نکته های آرایشی زیادی وجود دارد که انجام آنها می تواند صورت های لاغر و کشیده را به شکل گرد و چاق به نمایش بگذارد، اما مهمترین این تکنیک ها عبارتند از:

 استفاده از کرم پودرهای رنگ روشن و رنگ تیره

پهن بودن و صاف بودن ابروها

حذف خط چشم هایی که متمایل به بالا باشد

استفاده از مژه مصنوعی در کنار ریمل های حجم دهنده

به کاربردن رژلب های روشن به همراه خط لب های پررنگ

گریم صورت های لاغر

معمولا در گریم صورت هایی که لاغر و کشیده هستند، استفاده از رژگونه می تواند تاثیر بسزایی را در تپل نشان دادن صورت داشته باشد.  پس بهتر است هنگام زدن رژگونه، فرد یک حالت لبخندی را به خود بگیرد و سپس با کمک رژگونه نسبتا روشن در قسمت برآمدگی بالای استخوان گونه یک خط پهن که بیشتر به سمت پهنای گوش متمایل باشد کشیده شود. در آرایش صورت لاغر توجه داشته باشید که تیرگی دور چشم و اطراف لب می تواند لاغری بیشتری را به بار آورد پس روشن تر کردن چنین نواحی از صورت با استفاده از کرم پودرهای روشن تر از پوست می تواند زیبایی زیادی را برای فرد به ارمغان آورد. سعی کنید در میکاپ ابرو گوشه های ابرو  کمی به سمت بالا متمایل باشند تا چشم ها درشت تر از آنچه که هستند نشان داده شوند. هیچ گاه داخل پلک پایینی چشم را با مدادهای سیاه یا سرمه، تیره نکنید چون باعث گودتر دیده شدن چشم ها شده و یک حالت لاغری به چهره فرد داده می شود.

چاق تر کردن صورت با تکنیک های آرایشی

در بیشتر اوقات نبود یک پوست صاف و شفاف باعث پیری و لاغری چهره می شود، پس لازم است تا جای ممکن برای شفافیت و مرطوب بودن پوست خود از کرم پودرهای روشن و مرطوب کننده های مرغوب استفاده کنید. البته فراموش نکنید ایجاد ترک در سطح پوست به شدت می تواند یک لاغری آشکاری را در صورت نشان دهد. پس در زدن پنکیک دقت کافی را به کار ببندید. در زمانی که میکاپ لب را انجام می دهید سعی کنید خط لب را کمی خارج تر از محدوده لب بکشید تا بتوان حجم بیشتری را در لب ها ایجاد نمود و چهره جذاب تری را به وجود آورد.

بهترین شیوه آرایش برای پر نشان دادن صورت

امروزه هر فردی با کمک ترفندهای آرایشی می تواند جذابیت زیادی را به چهره خود ببخشد و صورت خود را چاق تر از آنچه در واقعیت هست نشان دهد پس در صورت تمایل:

 صورت خود را زیر سازی کنید

با استفاده از چندین درجه کرم پودر به صورت خود حجم دهید

گونه هایتان را تا جای ممکن درشت جلوه دهید

پیشانی های کوتاه غالبا زیبایی بیشتری دارند

فک خود را با خطوط سایه روشن باریک تر نشان دهید

کوچک نشان دادن بینی تاثیر بسیار زیادی در چاق بودن صورت دارد

براق بودن روی بینی و روی گونه ها حجم زیادی را به صورت می دهند

محو بودن خطوط آرایش و یکدست بودن پوست، جلوه بیشتری را به چهره می بخشد.

  ثبت کسب و کار