در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

درباره بازار صادرات زعفران چه می دانید

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ تجارت
  • تصویر شماره درباره بازار صادرات زعفران چه می دانید

آیا شما هم قصد ورود به بازار صادرات زعفران را دارد؟ آیا می خواهید خودتان تولیدکننده عمده زعفران باشید یا به دنبال تولیدکننده دست اول این محصول هستید؟ آیا با روش های فروش و بازاریابی زعفران آشنایی دارید؟

ورود به بازار صادرات زعفران

قبل از هر اقدامی برای ورود به بازار فروش بین المللی زعفران باید تمامی موارد را به خوبی مورد بررسی قرار بدهید و سپس با موفقیت بیشتری در میان دیگر رقبا فعالیت داشته باشید. بنابراین لازم است بدانید

  • کدام نوع زعفران بیشترین میزان صادرات دارد؟
  • کدام کشورها بازار هدف زعفران ایرانی هستند؟
  • بهترین نوع بسته بندی برای صادرات زعفران چیست؟
  • چقدر سرمایه برای صادرات طلای سرخ نیاز است؟

نگاهی کلی به صادر کردن زعفران ایرانی

جالب است بدانید تنها ۱۰ درصد زعفران جهان را دیگر کشورها تامین می کنند و ۹۰ درصد این محصول از ایران به دیگر بازارهای بین الملل عرضه می شود. بنابراین می توان گفت صادرات زعفران ایرانی فرصت بسیار مناسبی برای ارزآوری است و تنها کافیست با تبحر کافی و کیفیت بالا صورت بگیرد.

کدام کشورها واردکنندگان زعفران ایرانی هستند؟

خوب است بدانید بهترین زعفران صادراتی ایران زعفران نگین سرگل است که بیشترین میزان فروش در بازارهای خارجی را دارد. امارات، اسپانیا و هنگ کنگ 3 کشور مهم و عمده واردکننده زعفران ایرانی هستند. به طوری که بیش از نیمی از زعفران ایرانی هرساله به کشور اسپانیا صادر می شود. اما در این میان صادرات زعفران ایران به کشورهای گیری از قبیل

  • ایتالیا
  • فرانسه
  • سوئد
  • آمریکا
  • عربستان سعودی
  • بریتانیا

سوئیس و همچنین آرژانتین هستند که بخش عظیمی از 250 تن زعفران تولید شده در ایران به این کشورها صادر شده و به فروش می رسد.

بزرگترین کشورهای صادرکننده زعفران در جهان کدامند؟

قطعا یکی دیگر از مهم ترین اقدامات برای ورود به بازار صادرات زعفران شناخت تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران در جهان می باشد. در این راستا لازم است بدانید طبق آمار، پس از ایران کشورهای اسپانیا، افغانستان، هنگ کنگ، چین و همچنین فرانسه جزء رقبای بفروش زعفران در بازارهای بین المللی هستند.

سرمایه لازم برای تجارت زعفران در خارج از کشور

برآورد هزینه ها نیز اهمیت زیادی برای تجارت زعفران و ورود به این بازار دارد. بنابراین حتما باید موارد مهمی را از قبیل اینکه خودتان می خواهید کشت زعفران را انجام بدهید و یا محصول را خریداری می کنید؟ هزینه برندسازی، بسته بندی، بازاریابی و بسیاری موارد دیگر را نیز باید در راستای کار قرار بدهد تا در این مسیر با مشکلات مالی مواجه نشوید.

بازاریابی برای فروش زعفران ایرانی در جهان

با وجود پتانسیل خوبی که ایران برای صادرات طلای سرخ دارد، غالبا بازاریابی بین المللی تاثیر بسزایی در افزایش میزان صادرات و دسترسی به دیگر بازارهای جهانی را دارد. هر چند که روش های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات در بازارهای خارجی وجود دارد. اما امروزه می توان با روش های مدرن و کم هزینه به راحتی در بازارهای بین المللی حضوری پر رنگ داشت. یکی از همین روش ها تبلیغات اینترنتی و حضور فعال در دنیای مجازی است.

اگر فروشنده و یا تولید کننده دست اول زعفران هستید و یا به دنبال تولیدکننده عمده زعفران در ایران می باشید می توانید با تبلیغات ارزان و ثبت آگهی خود را به بازارهای جهانی معرفی کنید و یا زعفران صادراتی را از تولیدکنندگان مستقیم این محصول با قیمت مناسب تهیه کنید.

  ثبت کسب و کار