در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

 بهترین دوربین های عکاسی در سال ۲۰۲۰ - پارت اول

شنبه ۱۰ آبان ۹۹ علم و فناوری
  • تصویر شماره  بهترین دوربین های عکاسی در سال ۲۰۲۰ - پارت اول


اگر چه بازار دوربین ها به وسیله ی تلفن های هوشمند به چالش کشیده شده است، اما بازار دوربین های عکاسی پیشرفته و متوسط در حال رونق است.
در سال ۲۰۲۰ شما می توانید یک دوربین کامپکت با لنز بزرگ تر بیابید که از هر زمان دیگری مگاپیکسل بیشتر، آپشن ها و ویژگی های بیشتری دارد.

در این مقاله با ارائه ی جزییات، بهترین دوربین های عکاسی سال ۲۰۲۰ را بررسی می کنیم.
اگر چه بازار دوربین ها به وسیله ی تلفن های هوشمند به چالش کشیده شده است، اما بازار دوربین های عکاسی پیشرفته و متوسط در حال رونق است.
در سال ۲۰۲۰ شما می توانید بهترین دوربین عکاسی کامپکت با لنز بزرگ تری را بیابید که از هر زمان دیگری مگاپیکسل بیشتر، آپشن ها و ویژگی های بیشتری دارد ( حتی فیلم های 4k هم در این سطح به راحتی در دسترس هستند ). 
فرقی نمی کند که شما یک آماتور برای بهبود عکس هایتان باشید و یا یک شخص حرفه ای که به دنبال نمونه ی کوچکتری از دوربین بدون آینه یا DSLR خود هستید، در این جا بهترین دوربین های عکاسی سال را معرفی می کنیم.

بهترین دوربین عکاسی در زمینه های مختلف
1- دوربین دیجیتال کانن مدل  Powershot G9X II 

دوربین عکاسی دیجیتال G9x

سایز سنسور: ۱۱۶ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۰.۲ مگاپیکسل
زوم: ۲۸-۸۴ میلی متر
وزن: ۲۰۷ گرم
نقطه قوت: بهترین دوربین عکاسی چند جانبه با یک سنسور بزرگ و قیمت مناسب
نقطه ضعف: دارای قابلیت فیلم برداری 4k و همچنین منظره یاب نیست.
طی چند سال گذشته زمینه دوربین های عکاسی رشد چشمگیری داشته است، از این رو کانن برای به دست آوردن جایگاه برتر برای بهترین دوربین، سونی را به چالش می کشد. بر اساس ترکیبی از عملکرد و ارزش، ما می توانیم به یکی از بهترین دوربین های این لیست یعنی Canon PowerShot G9 X Mark II اشاره کنیم. از همه مهم تر، شما یک سنسور بزرگ تصویر 1  اینچی دریافت می کنید که از نظر کیفیت تصویر و فیلم قدرتمند است. علاوه بر این، دوربین دارای یک لنز با کیفیت ۲۸ تا ۸۴ میلی متر 4.9-2 f/ همراه با ویژگی هایی مانند لرزش گیر داخلی و Wi Fi است که علاوه بر ظاهری زیبا، فقط وزنی معادل ۷.۳ اونس یعنی ۲۰۷ گرم دارد. یکی از بهترین دوربین های جمع و جور برای مسافرت و استفاده روزمره است.

با انتخاب G9 X Mark II به جای مدل های گران قیمت، از چه گزینه هایی صرف نظر می کنید؟
این مدل یک منظره یاب الکترونیکی ندارد. این موضوع به این معنی است که شما باید عکس های خود را از طریق LCD دنبال کنید. G7 X Mark II با مجموعه ای از ویژگی هایی از جمله دامنه زوم بزرگتر در 24 تا 100 میلی متر و f/1.8 2.8  است، قیمت بیشتری دارد. در مجموع، اگر می توانید برای یک دوربین G7 X Mark II و یا یک دوربین Sony RX100 VII`  که گران تر هستند، هزینه کنید. اما ما دوربینG9 X Mark II  را ترجیح می دهیم.

بهترین دوربین عکاسی سطح بالا

2- دوربین سونی RX100 VII

دوربین سونی RX100

سایز سنسور: ۱۱۶ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۰.۱ مگاپیکسل
زوم: ۲۴-۲۰۰ میلی متر
وزن: ۳۰۳ گرم
نقطه قوت: یکی از بهترین دوربین ها با کیفیت عالی تصویر و ویدئو و ویژگی های خاص
نقطه ضعف: قیمت بالا و لنز کندتر از نسخه های قبلی است.
سری دوربین های RX100 سونی به عنوان دوربین های عکاسی در جهان معرفی شده اند. شرکت سونی در سال ۲۰۱۹ هفتمین تکرار از این نسخه را ارائه کرد. در ارزیابی یکی از بهترین دوربین های این سری، مدل  RX100 VII است. بیایید از ویژگی های خوب آن شروع کنیم:
یک دوربین فوق العاده سطح بالا است با تمام ویژگی های ممتازی که انتظار دارید. دارای یک سنسور تصویر ۱ اینچی بزرگ، لنز Carl Zeiss  با دامنه ۲۴ تا ۲۰۰ میلی متر و فیلم برداری 4k است. همچنین دارای فوکوس خودکار پیشرفته است که این مدل را از سایر مدل های ارزان تر دوربین عکاسی متمایز کرده است. با وزن ۱۰.۷ اونس یعنی ۳۰۳ گرم که بهترین دوربین کامپکت برای کسانی است که می خواهند دوربینی با وزن کمتر از دوربین بدون آینه یا DSLR خود داشته باشند. بزرگترین نقطه ضعف دوربین RX100 VII قیمت آن است. مگر اینکه از خرج کردن ۱۳۰۰ دلار برای یک دوربین عکاسی افسوس نخورید. به این دلیل که با این قیمت می توانید یک دوربین بدون آینه متوسط مانند Fujifilm X T30 تهیه کنید که عملکرد بهتری نسبت به این مدل سونی داشته باشد (البته با اضافه شدن اندازه و وزن آن). علاوه بر این، در جدیدترین نسخه های RX100 از جمله VII، سونی با بزرگنمایی دیافراگم، دامنه بزرگنمایی را به 24 تا 200 میلی متر افزایش داد (f / 2.8 4.5 به جای f / 1.8 2.8 RX100 V، اگرچه لنز فقط 24 تا 70 میلی متر بود). فارغ از این موارد، به سختی می توان یک دوربین عکاسی دیجیتال با ویژگی های بیشتر و کیفیت تصویر و فیلم بهتر پیدا کرد.

بهترین دوربین دیجیتال از نظر هزینه

3- دوربین دیجیتال کانن مدل PowerShot ELPH 180

دوربین دیجیتال کانن پاورشات

سایز سنسور: ۲۸ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۰ مگاپیکسل
زوم: ۲۸-۲۲۴ میلی متر
وزن: ۱۲۷.۵ گرم
نقطه قوت: قیمت ارزان؛ زوم بیشتر نسبت به رقبایی مثل دوربین Sony WSC-800
نقطه ضعف: بهتر از دوربین اکثر گوشی های هوشمند جدید عمل نمی کند.
دوربین کانن مدل PowerShot ELPH 180 به عنوان بهترین دوربین ارزان برای افرادی که بودجه کمی دارند و یا برای کودکانی که در حال یاد گرفتن هنر عکاسی هستند، مناسب است. روی کاغذ، مشخصات کاملا قابل قبول و متناسبی با توجه به قیمت وجود دارد: رزولوشن 20 مگاپیکسل، دامنه زوم 28 تا 224 میلی متر ( به طور قابل توجهی زوم بیشتری نسبت به سایر گزینه ها مانند Sony DSC W800 در این محدوده قیمت دارد)، فیلم 720 پیکسلی و وزنی معادل 4.5 اونس یا ۱۲۷.۵ گرم. یکی از دلایل محبوبیت زیاد این دوربین قابلیت استفاده آسان در تصویربرداری است. 
مسئله اصلی ما در رابطه با دوربینی مانند ELPH 180 این است که تلفن های هوشمند، آن را تا حد زیادی منسوخ کرده اند. با داشتن سنسور تصویر کوچک و اپتیک محدود، یک آیفون مدرن می تواند عکس های به مراتب بهتری را در حالت پرتره برای افراد ثبت کند، اگرچه ممکن است بزرگنمایی کانن کمی بهتر عمل کند. اما واقعیت این است که بسیاری از افراد دیگر نیازی به حمل دو دستگاه ندارند و در صورتی مایل به حمل دو دستگاه هستند، که دوربین اختصاصی آن ها در برخی ظرفیت های خاص بهتر از گوشی عمل کند. متأسفانه، دوربین کانن ELPH 180  این چنین نیست، اگرچه همانطور که بالاتر ذکر شد، برای کودکان و کسانی که بودجه کمی دارند، بسیار مناسب است. حتی اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، می توانید به دوربین سونی مدل WSC 800  که در ادامه بررسی خواهیم کرد، مراجعه کنید.

بهترین دوربین در قدرت زوم فوق العاده

4- دوربین پاناسونیک لومیکس مدل FZ80

دوربین عکاسی لومکس FZ80

سایز سنسور: ۲۸ میلی متر مربع
رزولوشن: ۱۸.۱ مگاپیکسل
زوم: ۲۰-۱۲۰۰ میلی متر
وزن: ۶۱۵ گرم
نقطه قوت: بهترین دوربین با قابلیت زوم فوق العاده با پرداخت هزینه ای کمتر از ۳۰۰ دلار
نقطه ضعف: لنز تصویر کوچک و طراحی بزرگ
از نظر زوم، به سختی می توانید گزینه ای بهتر از Panasonic Lumix FZ80 پیدا کنید. این دوربین با قیمتی کمتر از 300 دلار، بهترین دوربین با دامنه بزرگنمایی عظیم 20 تا 1200 میلی متری دارد که برای ثبت حیات وحش، مسابقات ورزشی، نمایش های مدارس و هر چیز دیگری که بخواهید کافی است. علاوه بر این، FZ80 با سرعت حداکثر 10 فریم در ثانیه عکسبرداری می کند، فیلم 4k می گیرد و برای کمک به کاهش لرزش دوربین دارای تثبیت کننده تصویر (O.I.S)  است. دارای Wi-Fi داخلی بوده و شما با پرداخت مبلغ قابل قبولی می توانید یک دوربین مدرن داشته باشید.
 نکات منفی Panasonic FZ80 چیست؟ یکی از دلایل پایین بودن قیمت آن، کوچک بودن سنسور تصویر است که در مقایسه با برخی از دوربین های موجود در بازار با قدرت زوم بالا که قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار دارند، بسیار کوچک تر است. علاوه بر این، وزن 21.7 اونس یعنی ۶۱۵ گرمی آن به این معنی است که یک دوربین جیبی محسوب نمی شود. بیشتر احساس می شود یک دوربین دیجیتال SLR یا یک دوربین بدون آینه باشد تا یک دوربین جمع و جور point-and-shoot . اما علی رغم این کمبودها، دوربین FZ80 قدرت زوم بالا و قیمت مناسبی دارد.

بهترین دوربین عکاسی از نظر مقاومت

5- دوربین المپوس مدل Tough TG-6

دوربین دیجیتال اولمپیوس Togh TG-6

سایز سنسور: ۲۸ میلی متر مربع
رزولوشن: ۱۲ مگاپیکسل
زوم: ۲۵-۱۰۰ میلی متر
وزن: ۲۵۳ گرم
نقطه قوت: تنها دوربین عکاسی دیجیتال ضد آب در این لیست
نقطه ضعف: پوشش مناسبی دارد اما عملکرد نوری نسبت به قیمت مناسب نیست.
یکی از بهترین دوربین ها از نظر مقاومت، Olympus TG 6 است. البته برای اکثر فعالیت ها در فضای باز، ما دوربین های مقاوم و سخت را پیشنهاد نمی دهیم مگر اینکه شما واقعا به محافظت بیشتری نیاز داشته باشید. شما هزینه ی زیادی برای یک سنسور تصویر کوچک و اجزای کمی می پردازید. در مقابل، بیشتر این هزینه بابت ضد آب بودن آن است که باعث می شود از دوربین محافظت شود.
با این اوصاف، Olympus TG 6 در کلاس خود بهترین دوربین است: تا 50 فوت ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد یخ، و دیافراگم سریع f / 2 برای نور کم و عکس های زیر آب دارد. 
با این حال دامنه زوم 25  تا ۱۰۰ میلی متری دوربین را می پسندیم، چرا که بیشتر از دامنه زوم اکثر دوربین های مقاومی است که دامنه زومشان در نهایت به ۲۸ میلی متر می رسد. به خاطر داشته باشید که با این قیمت محدود، سنسور کوچک این دوربین کیفیت عکس ها و فیلم هایی را که توسط  Olympus TG 6 ثبت می شوند، محدود می کند. اما تردیدی در فاکتور سرگرم کننده آن وجود ندارد - شما می توانید بدون نگرانی، دوربین را هر جایی ببرید. و همچنین ویژگی هایی مثل عملکرد ویدوئی 4K، سنسورهای Action Track ، دماسنج داخلی و GPS که می تواند دما، موقعیت و سایر داده های تصویر را مشخص کند، قابل قبول هستند. برای تصویر برداری زیر آب تا عمق ۱۳۰ فوت می تواند تصاویر 4k بگیرد.

بهترین دوربین دیجیتال از بین بقیه موارد لیست

6- دوربین کانن مدل PowerShot G7 X Mark II 

دوربین کانن G7 X Mark2

سایز سنسور: ۱۱۶ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۰.۲ مگاپیکسل
زوم: ۲۴-۱۰۰ میلی متر
وزن: ۳۲۰.۳ گرم
نقطه قوت: محدوده فاصله کانونی بهتر نسبت به دوربین G9 X Mark II
نقطه ضعف: هنوز لازم است برای ویژگی های بیشتر هزینه کنید.
در ابتدا می گوییم که ویژگی های مشابهی بین G7 X Mark II و G9 X Mark II که یکی از بهترین دوربین های این لیست است ، وجود دارد. هر دو دارای سنسورهای بزرگ تصویر 1 اینچی هستند و دارای چندین ویژگی از جمله لرزشگیر دوربین، عملکرد صفحه لمسی، امکان عکسبرداری با RAW و گزینه های اتصال مدرن هستند. 
دلیل اصلی انتخاب G7 Mark II، لنز آن است: چرا که فاصله کانونی ۲۴ میلی متر تا ۱۰۰ میلی متر را به جای فاصله کانونی ۲۸ میلی متر تا ۸۴ میلی متر دارید و ما می توانیم به شما بگوییم که این 4 میلی متر می تواند برای عکاس برداری از منظره اهمیت داشته باشد و همچنین دارای لنز سریع تر ۱.۸-۲.۸f/ و یک LCD  کج است. انتخاب شما به این موضوع بستگی دارد که چقدر این ویژگی ها برای شما ارزشمند است. 
کاستی های Canon G7 X Mark II چیست؟ این دوربین مانند سایر دوربین های سونی و پاناسونیک کامپکت، قابلیت فیلم برداری 4k را ندارد و همچنین منظره یاب الکترونیکی ندارد (همه تصویربرداری ها از طریق LCD پشتی انجام می شود). و در مقایسه با دوربین بسیار گران قیمتی مانند Sony RX100 VII ، در واقع شما مجموعه ای از ویژگی ها را از جمله دامنه بزرگنمایی، سرعت فیلمبرداری، سرعت و دقت فوکوس خودکار و موارد دیگر را از دست می دهید. شایان ذکر است که کانن در تابستان سال گذشته G7 X Mark III را منتشر کرد که این دوربین 4k عکسبرداری می کند، اما با مشکلات فوکوس روبرو شده و نمی تواند انتظارات را برآورده کند، به همین دلیل است که این مدل دوربین کانن را در اینجا گنجانده ایم.

7- دوربین پاناسونیک Lumix LX10

دوربین عکاسی Lumix LX10

سایز سنسور: ۱۱۶ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۰ مگاپیکسل
زوم: ۲۴-۷۲ میلی متر
وزن: ۳۰۹ گرم
نقطه قوت: ترکیبی چشمگیر از کیفیت عکس و فیلم
نقطه ضعف: در رقابت، کمتر مورد پسند کاربران قرار گرفته است. 
برای علاقه مندان و فیلمبرداران مشتاق، دوربین پاناسونیک Lumix LX10 گزینه ای جذاب به عنوان یکی از بهترین دوربین های point-and-shoot است. ما دوربین قدیمی LX7 پاناسونیک را می پسندیم و LX10 جدید با دوربین های point-and-shoot پیشرفته با برندهایی مانند Canon و Sony می تواند رقابت کند. این دوربین با لنز f/1.4-2.8 قابل توجه ترین لنز با بیشترین سرعت در این لیست است. همچنین یکی از بهترین دوربین های کامپکت با عملکرد عالی در نور کم است. دوربین پاناسونیک LX10 قابلیت هایی مانند فیلمبرداری 4k و صفحه لمسی دارد که هیچ کدام از دوربین های کانن معرفی شده و حتی دوربین سونی RX100 V گران قیمت هم ندارند.
 نکات منفی Panasonic Lumix LX10 چیست؟ یکی از این موارد، محدوده بزرگنمایی 24 تا 72 میلی متری است که فاصله کانونی کمتری نسبت به دوربینی مانند Canon G7X Mark II با 24 تا 100 میلی متر ارائه می دهد. علاوه بر این، دوربین های کامپکت پاناسونیک کاملا به اندازه سایر گزینه های برتر این لیست ارگونومیک نیستند. کانن به دلیل کاربردهای آسان در سراسر دنیا شناخته شده است و سونی شش سری از سری RX100 خود را برای انجام کارهای مختلف ارائه داده است. استفاده از Panasonic LX10  کار دشواری نیست، اما بیشتر از آن چه که ترجیح می دهیم طول می کشد تا به سیستم های منو، دکمه ها و خود دوربین عادت کنیم.

8- دوربین سونی مدل WX350

دوربین سونی WX350

سایز سنسور: ۲۸ میلی متر مربع
رزولوشن: ۱۸.۲ مگاپیکسل
زوم: ۲۵ - ۵۰۰ میلی متر
وزن: ۱۳۶ گرم
نقطه قوت: محدوده بزرگنمایی سالم و ویژگی در یک دوربین کامپکت تنظیم شده است.
نقطه ضعف: قابلیت فیلمبرداری 4k ندارد. 
برای مسافران و سایر افرادی که به دنبال حداکثر کارایی در قالب یک دوربین کوچک هستند، Sony WX350 را می توان به عنوان یکی از بهترین دوربین ها برای این منظور پیشنهاد داد. بر خلاف دوربین های با زوم بسیار قدرتمند و واقعی مانند پاناسونیک FZ80 که وزن سنگینی دارد، WX350  وزنی باورنکردنی معادل 4.8 اونس یعنی ۱۳۶ گرم داشته و با این حال قدرت زوم قابل قبولی تا ۵۰۰ میلی متر را داراست. این دوربین سونی ویژگی های مدرن دیگری از جمله  Wi Fi، تثبیت کننده تصویر، تصویربرداری سریع برای فعالیت های عکسبرداری و انبوهی از ویژگی ها و گزینه های سرگرم کننده برای روح بخشیدن به عکسبرداری شما را داراست. بخاطر داشته باشید که این دوربین قابلیت فیلمبرداری 4k را پشتیبانی نمی کند. برای بهره بردن از این قابلیت لازم است که شما دوربین های سونی DSC-HX99 و یا رده ی RX100 (اختصاصا RX100 IV  و بالاتر) را امتحان کنید. 
دوربین سونی مدل DSC-HX99 که یکی از بهترین دوربین های عکاسی دیجیتال شگفت انگیز کوچک است، یکی از رقبای دوربین سونی مدل WX350 که در این جا ذکر شده است، محسوب می شود. با پرداخت ۲۰۰ دلار بیشتر، می توان دوربین DSC-HX99 را با یک دامنه فاصله کانونی گسترده تر (یعنی 24 میلی متر تا 700 میلی متر)، قابلیت فیلمبرداری 4k و یک لنز Carl Zeiss، البته تقریبا با دامنه دیافراگم یکسان دریافت کرد. با توجه به اینکه وزن DSC HX99 کمی بیشتر از 8.5 اونس است، برای فیلمبردارانی که به کیفیت ویدئوی 4k نیازی ندارند، ما به بهترین دوربین سونی ارزان قیمت، مدل WX350 اشاره می کنیم.

9- دوربین کانن مدل PowerShot SX740 HS

باتری کانن PowerShot SX740 HS

سایز سنسور: ۲۸ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۰.۳ مگاپیکسل
زوم: ۲۴-۹۶۰ میلی متر
وزن: ۲۷۵ گرم
نقطه قوت: قدرت بزرگنمایی و زوم زیاد برای یک دوربین سبک وزن.
نقطه ضعف: سنسور تصویر کوچک
دوربین کانن مدل PowerShot SX740 HS، یکی از بهترین دوربین های  کامپکت point-and-shoot قدرتمند است. این دوربین زیبای جیبی، از قابلیت فیلمبرداری 4k و wifi برای انتقال تصاویر برخوردار است. اما مهمتر از همه، شما بزرگنمایی بهینه ی ۲۴ میلی متر تا ۹۶۰ میلی متر را بدست خواهید آورد، که با توجه به فاکتور ظاهر و قالب کوچک دوربین، بسیار چشمگیر است (برای یک کیفیت زوم قابل مقایسه، باید از یک دوربین با زوم فوق العاده که وزنی تقریبا بیش از دو برابر دارد، استفاده کرد). در مجموع، SX740 HS یک دوربین مسافرتی زیبا با نقاط قوت زیادی است. اگر به قابلیت بزرگنمایی SX740 HS نیازی ندارید، دوربین کانن مدلPowerShot G9 X Mark II که در این لیست به عنوان یکی از گزینه های برتر معرفی شد، پیشنهاد می شود. 
در این صورت این دوربین در همان محدوده قیمت می تواند انتخاب بهتری باشد. سنسور تصویر در SX740 HS به طور قابل توجهی کوچکتر از G9 X Mark II است، همچنین لنز و عملکرد در نور کم در سطح پایین تری قرار دارد و از ویژگی های کمتری برخوردار است. لازم به ذکر است که نسخه های قدیمی تر این رده بیشتر مورد پسند بودند. به عنوان مثال سال گذشته، شرکت کانن دوربینPowerShot SX720 HS را که مشابه SX740 HS است را با قیمت کمتر از 300 دلار در دسترس قرار داده بود که این باعث جذابیت بیشتر آن شد.

10- دوربین فوجی فیلم مدل X100V

دوربین عکاسی فوجی X100V

سایز سنسور: ۳۶۸ میلی متر مربع
رزولوشن: ۲۶.۱ مگاپیکسل
زوم: ندارد (لنز پرایم ۳۵ میلی متری)
وزن: ۴۷۹ گرم
نقطه قوت: یکی از بهترین دوربین ها که دارای یک سنسور تصویر بزرگ و لنز ممتاز بوده که دوربین عکاسی فوق العاده ای برای عکاسی در خیابان و مسافرت است.
نقطه ضعف: قابلیت زوم ندارد و قیمت بالایی دارد.
شرکت Fujifilm قلمرو منحصر به فردی را در دنیای بهترین دوربین های point-and-shoot به دست آورده است و دوربین X100V نمونه ای از آن ها است. اساسا این دوربین، از دوربین های فوجی فیلم کامپکت بدون آینه است که دارای لنزهای قابل تعویض است. قابل توجه ترین مورد، سنسور تصویر بسیار بزرگ APS- C آن است که بیش از سه برابر سنسور دوربین های سری Sony RX100 بوده و مانند دوربین سطح بالای عکاسی کانن مدل G7 X Mark II است. همچنین دارای یک لنز f / 2 بسیار سریع است، اگرچه در 35 میلی متر ثابت شده است. 
افراد حرفه ای و علاقمندان، لنزهای پرایم را می پسندند، اما به طور قطع کارایی کمتری دارند. Fujifilm X100V  از محصولات جدید در سال 2020 است و ما آن را با مدل قدیمی تر یعنیX100F  مقایسه کردیم. دوربین فوجی فیلم مدل X100F  در حال حاضر با قیمت چند صد دلار کمتر فروخته  می شود. اگر چه ما همیشه ترجیح می دهیم پس انداز کنیم، اما تهیه نسخه X100V  به واسطه ی ویژگی هایی مثل فوکوس خودکار بهتر، لنز شکل دهنده، صفحه LCD واضح، قابلیت فیلمبرداری 4k می تواند بین این دو گزینه بهترین دوربین باشد. به طور کلی این موارد، یک مجموعه ی کامل از پیشرفت هایی است که ارتقا دوربین ذکر شده را ارزشمند ساخته است. 


جهت مشاهده لیست مرکز اجاره تجهیزات سیما سبز، کلیک کنید

  ثبت کسب و کار