در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

اجاره باند بلوتوثی با کمترین هزینه و بیشترین تنوع

جمعه ۷ بهمن ۱ علم و فناوری
  • تصویر شماره اجاره باند بلوتوثی با کمترین هزینه و بیشترین تنوع

اجاره باند بلوتوثی

اجاره باند بلوتوثی، به دلیل کاربرد وسیعی که این دستگاه پیشرفته به دلیل کیفیت بالای تولید صدا در مجالس و مراسم مختلف داشته، بسیار متداول گشته است.

شماره تماس جهت اجاره باند بلوتوثی  09122436187

معرفی باند بلوتوثی

ظهور باندهای بلوتوثی تحول عظیمی را در نحوه تولید و پخش صدا و موسیقی به وجود آورده است. امروزه، اجاره باند بلوتوثی در مجالس و محافل مختلف متداول گشته و جزء جدایی ناپذیر در این مراسم محسوب می گردد. صرف نظر از اندازه، کاربرد، شکل ظاهر و کیفیت صدای پخش شده، همه این باند ها به واسطه فناوری بلوتوث به منبع پخش صوت متصل می شوند. اندازه مناسب، قیمت به صرفه، حمل و نقل ساده و راحت، قابلیت شارژ سریع و اتصال بی دردسر به منبع صوتی از ویژگی های بارز و شاخص باندهای بلوتوثی می باشد.

اجاره باند بلوتوثی

آشنایی با انواع باند بلوتوثی

اجاره باند بلوتوثی از لحاظ نوع کارایی در انواع مختلفی انجام می پذیرد. باندهای بلوتوثی یا اکتیو هستند یا پسیو. باندهای بلوتوثی از نوع پسیو دارای آمپلی فایر داخلی نیستند. برای دریافت صدای خوب و با کیفیت از این گونه باندها، نیاز به اجاره آمپلی فایر یا پاور میکسر دارید. این گونه باند ها برای کلیه مجالس و مراسم کاربرد دارند. در اجاره باند بلوتوثی برای نمایشگاه یا سمینار و در مجموعه مهمانی های بزرگ این نوع باندها گزینه های مناسبی هستند. اما چنانچه قصد اجاره باند بلوتوثی کافه یا رستوران را دارید، باندهای پسیو گزینه ایده آلی نمی باشند.

باندهای اکتیو دارای آمپلی فایر داخلی و گاهی میکسر و اکولایزر هستند. این باندها شما را با دنیایی متفاوت و بی نظیر از اصوات روبرو خواهند کرد. باندهای اکتیو، به راحتی و با یک اتصال ساده به برق قابل راه اندازی و استفاده می باشند. در اغلب این باند ها، امکان اتصال میکروفن و فلش مموری فراهم شده است حمل و نقل و جابجایی این نوع باند، سبب محبوبیت آن شده و استقبال بیشتری را به همراه داشته است. اگر به دنبال اجاره باند بلوتوثی کوچک برای جشن ها و مهمانی های خود هستید باندهای اکتیو، بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود.

شماره تماس جهت اجاره باند بلوتوثی  09122436187

باند بلوتوثی مناسب عروسی چیست؟

مجالس عروسی در اماکن مختلفی از جمله باغ تالارهای رو باز یا بسته، تالارهای معمولی، سالن های رستورانی یا منازل برگزار می شوند. انتخاب نوع سیستم صوتی و باند بلوتوثی، به وسعت فضا بستگی دارد. در تالارهای روباز و وسیع ، باندهای بلوتوثی بزرگ و پر قدرت پاسخگو می باشند. به همین دلیل معمولا قیمت اجاره باند بلوتوثی باغ تالارها از سایر باندها بالاتر خواهد بود. در سالن های کوچک و محیط های بسته استفاده از باندهای بزرگ میهمانان را خسته و اذیت خواهد کرد. به همین دلیل با اجاره باند بلوتوثی کوچک هم از مهمانی لذت بیشتری خواهید برد و هم هزینه کمتری را برای اجاره این باند ها خواهید داد.

مزایای اجاره باند بلوتوثی

تجهیزات و لوازم صوتی و باندهای بلوتوثی توسط مراکز خدماتی و تشریفاتی زیادی اجاره داده می شوند. از جمله مزیت های اجاره این باندها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • صرفه جویی در هزینه ها: باندهای بلوتوثی بزرگ در هر مکان و مراسمی قابل استفاده نمی باشند. به همین دلیل خرید آنها کار چندان قابل قبولی نخواهد بود. اجاره این دستگاه ها تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.
  • آزادی در انتخاب: با خرید یک باند بلوتوثی، شما تنها یک انتخاب در پیش رو خواهید داشت. در برگزاری مراسم و جشن های کوچک و بزرگ حق انتخابی نداشته و دستگاه شما در برخی اماکن چندان کاربردی نداشته باشد. با اجاره باند بلوتوثی، شما انتخاب را بر اساس خواسته و نیاز خود به انجام می‌رسانید.
  • انتخاب جدیدترین و به روزترین تجهیزات: شما با اجاره باندهای بلوتوثی، در هر برهه ای از زمان از جدیدترین فناوری ساخت این دستگاه ها بهره مند خواهید شد.
  • رهایی از هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری باند بلوتوثی: مشخصه باندهای بلوتوثی این است که به مرور زمان دچار عیب و نقص شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. مراکزی که به اجاره انواع باند بلوتوثی می پردازند، این سرویس های دوره ای را به انجام رسانده و شما را از این دردسر آزاد خواهند کرد.
شماره تماس جهت اجاره باند بلوتوثی  09122436187

اجاره باند بلوتوثی در تهران

قیمت اجاره باند بلوتوثی

قیمت اجاره باند بلوتوثی بر اساس معیارهای مختلفی متغیر خواهد بود. اجاره باند بلوتوثی بزرگ به دلیل قدرت و پخش با کیفیت صدا، بیشتر از نوع کوچک آن است. قیمت اجاره باند بلوتوثی نه تنها به اندازه آن که به فناوری به کار رفته در آن نیز بستگی دارد. قیمت اجاره باند بلوتوثی اکتیو ارزان تر و مقرون به صرفه تر از نوع پسیو آن بوده و برای کلیه مجالس ایده‌آل است. قیمت اجاره باند مراسم عقد در سالن های بزرگی که ارکستر در آنها حضور دارد به دلیل نیاز به اجاره اکولایزر و میکسر صدا، کمی بالاتر از حالت معمول خواهد شد. برای برگزاری جشن های کوچک و مراسم خانوادگی اجاره باند بلوتوثی اکتیو کافی می باشد. لذا قیمت اجاره باند بلوتوثی تولد از یک مراسم عقد یا عروسی کمتر خواهد بود.

اجاره باند بلوتوثی با مناسب ترین قیمت و متنوع ترین باندها

چنانچه برای مراسم، جشن ها، مجالس یا سمینار های خود به دنبال مرکزی برای اجاره باند بلوتوثی ارزان قیمت هستید به ما اعتماد کنید. مجموعه ما، یکی از مراکز بزرگ و معتبر در زمینه اجاره کلیه تجهیزات صدا سازی می باشد. این مجموعه به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات را ارائه می دهد و در کنار کیفیت بالا، برای رفاه حال هم میهمانان عزیز، قیمت اجاره باند بلوتوثی را در پایین ترین حد ممکن نگه داشته است. چنانچه قصد اجاره باند بلوتوثی رستوران یا دیگر تجهیزات صوتی را دارید یا برای سفره خانه سنتی خود به دنبال اجاره باند بلوتوثی سفره خانه هستید یا می خواهید قیمت اجاره باند بلوتوثی سمینار، نمایشگاه یا باغ تالار را بدانید،  با ما و مجموعه حرفه ای ما در تماس باشید.

 

شماره تماس جهت اجاره باند بلوتوثی  09122436187
  ثبت کسب و کار