در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

پردرآمدترین مشاغل ترکیه کدامند؟

شنبه ۲۲ آذر ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره پردرآمدترین مشاغل ترکیه کدامند؟

یافتن شغل مناسب یا شروع یک کار موفق در ترکیه کار سختی است. این امر به ویژه در کشورهایی که تجارت بی ثباتی دارند و  به سرعت در حال تغییر هستند، صدق می کند. اما افرادی که تخصص های پرمخاطب دارند و نیازهای تخصصی شغل خود را برآورد کرده ناد در ترکیه می توانند درآمد خوب و بالایی داشته باشند. اگر می خواهید بدانید تخصص شما جزء پردرآمدترین مشاغل ترکیه است، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

پردرآمدترین مشاغل ترکیه 2020 کدامند؟

پیدا کردن شغل در ترکیه یا شروع یک کار موفق پروسه ای سخت است. این امر به ویژه در کشورهایی که تجارت بی ثباتی دارند و  به سرعت در حال تغییر هستند، صدق می کند. اما افرادی که تخصص های پرمخاطب دارند و نیازهای تخصصی شغل خود را برآورد کرده ناد در ترکیه می توانند درآمد خوب و بالایی داشته باشند. اگر می خواهید بدانید تخصص شما جزء پردرآمدترین مشاغل ترکیه است، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

5 مورد از پردرآمدترین مشاغل ترکیه

افرادی که قصد دارند مهاجرت کاری به ترکیه را انتخاب کنند، قبل از هر مسئله ای باید به تخصص و نوع شغل خود دقت کنند. کار کردن در ترکیه شباهت زیادی با ایران دارد اما در کنار تخصص خود دانش زبان ترکی استانبولی و انگلیسی امری ضروری بوده و امتیاز بسیار بالایی برای شما محسوب می شود. به این صورت که اگر تخصص حرفه ای داشته باشید اما نتوانید به زبان ترکی صحبت کنید، شانس کمی برای پذیرش خواهید داشت و تا حدودی دریافت دعوتنامه از کارفرما برایتان سخت می شود.

پس اگر به کشور ترکیه به عنوان یک مقصد حتمی نگاه می کنید و می خواهید به پردرآمدترین مشاغل ترکیه برسید، یادگیری زبان ترکی استانبولی را در دستور کارتان قرار دهید. در خصوص زبان انگلیسی باید بگوییم؛ چون کشور ترکیه دارای سرمایه گذاران و شرکت ها بین المللی و خارجی است، به زبان انگلیسی نیز اهمیت می دهند. بنابراین دانش زبانی شما در کنار تخصص تان شما را به فردی منحصر به فرد و پردرآمد تبدیل خواهد کرد.

 

1. شغل های مدیریتی

شغل های مدیریتی جزو اولین و پردرآمدترین مشاغل ترکیه است. در این گروه هر مدیریتی می تواند جای بگیرد. اما بسته به نوع تخصص و رده سنی، درآمدها کاملا متفاوت هستند. اگر در ایران مدرک MBA دارید یا در هر رشته مدیریتی تحصیل کرده اید، کشور ترکیه می تواند مقصد قابل توجهی برای شما باشد. همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، مدیران ارشد درآمد 135000 دلاری دارند و بهترین شغل در ترکیه محسوب می شود.

 

-مدیر ارشد

135000 دلار

-مدیر

89000 دلار

-مدیر جوان

56000 دلار

-تازه وارد

40،000 دلار

-کارورز

26000 دلار

 

2. مدیر اجرای پروژه حرفه ای

مدیر اجرایی هر نوع پروژه در رده ی دوم قرار دارد و پردرآمدترین مشاغل ترکیه محسوب می شوند. این افراد می توانند در هر نوع پروژه به ویژه پروژه های ساخت و ساز، شرکتی و دیگر پروژه های نقش داشته باشند. مشاغل مدیر اجرایی به دسته های متنوعی تقسیم می شوند که درآمد هر کدام تقریبا مساوی بوده و فاصله حقوقی زیادی از یکدیگر ندارند.

 

-سازمان هواپیمایی کشوری

173،000 دلار

-افسر ارشد بازاریابی

166،000 دلار

-مدیر ارشد مالی

160،000 دلار

-مدیر عامل

151000 دلار

-مدیر ارشد فناوری

144000 دلار

-مدیر ارشد

128000 دلار

 

3. حسابداری و خدمات تخصصی

حسابداری و مشاغلی که به امور مالی سازمان و شرکت ها وابسته است را می توان پردرآمدترین مشاغل ترکیه به حساب آورد. برخی شرکت ها دارای مدیر ارشد حسابداری و یک حسابدار است. به صورتی که امور مالی اول به دست حسابدار و سپس توسط مدیر ارشد مالی تایید می شود. در جدول زیر درآمد متخصصان حسابداری در سال 2020 را ملاحظه کنید. به یاد داشته باشید، مشاغل مالی در ترکیه نیازمند سابقه کار طولانی مدت بوده و به راحتی و با تجربه کم نمی توانید در این شغل های استخدام شوید.

 

-شریک

200000 دلار

-مدیر عامل

167،000 دلار

-مدیر

140،000 دلار

-مدیر ارشد

108،000 دلار

-سازمان دهنده

80،000 دلار

-مشاور

60،000 دلار

 

4. امور مالی حرفه ای

افرادی که در بانک ها یا سازمان ها نقش متخصص مالی یا امور مالی را ایفا می کنند در لیست پردرآمدترین مشاغل ترکیه قرار دارند و از درآمد بالایی برخوردارند. اگر می خواهید برای کار در بانک یا فضاهای گسترده ترکیه اقدام کنید، حتما تخصص و سابقه کارتان را در نظر بگیرید. لازم به تذکر است که هر چه سابقه و تجربه بیشتری در این شغل ها داشته باشید، شانس بیشتری برای استخدام خواهید داشت.

 

-شریک اصلی

305،000 دلار

-مدیر شریک

297،000 دلار

-مدیر عامل شریک

250،000 دلار

-مدیر عامل (CEO)

242000 دلار

-مدیر عامل ارشد

237،000 دلار

-مدیر عامل

$235,000

 

5. فناوری اطلاعات

مهندسین نرم افزار و مهندسین سخت افزار نیز در بین پردرآمدترین مشاغل ترکیه هستند. افرادی که اکنون در حال تحصیل در شغل های فناوری اطلاعات هستند، می توانند شانس خوبی برای ورود به بازار کار ترکیه داشته باشند. همچنین دانش زبان برنامه نویسی C، ساختار و الگوریتم داده، زبان برنامه نویسی پایتون (Python)، زبان برنامه نویسی جاوا و SQL به امتیازات رزومه شما می افزاید.

 

-مدیر ارشد فناوری

111000 دلار

-مدیر

71000 دلار

-مدیر جوان

51000 دلار

-تازه وارد

40،000 دلار

-کارورز

25000 دلار

 

6. آژانس تبلیغاتی

ترکیه یکی از کشورهای معروف و محبوب در زمینه تبلیغات است. شرکت های به نام و مشهوری در این کشور در زمینه تبلیغات گسترده فعالیت می کنند و با کشورهای خارجی متعددی در ارتباط است. اگر در حیطه تبلیغات تخصص دارید و می خواهید پول خوبی به جیب بزنید، ترکیه مکانی عالی خواهد بود.

 

-مدیر ارشد تبلیغات

85000 دلار

-مدیر

56000 دلار

-مدیر جوان

39000 دلار

-کارمند تازه وارد

29000 دلار

-کارورز

26000 دلار

 

کلام آخر

در این مقاله شما را با پردرآمدترین مشاغل ترکیه آشنا کردیم. اگر هنوز جوان هستید و هنوز برای حوزه کاری مورد نظرتان تصمیم نگرفتید این اطلاعات برای شما کارآمد خواهد بود. به ویژه برای کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند و این کشور را پلی به سوی موفقیت می دانند.

  ثبت کسب و کار