در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

شکر خرما استفاده کنید،،، توصیه ای به ورزشکاران

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲ آشپزی و شیرینی پزی
  • تصویر شماره شکر خرما استفاده کنید،،، توصیه ای به ورزشکاران

اگر ورزش می کنید و برای سلامت و زیبایی اندامتان عرق می ریزید، شکر جدید استفاده کنید تا با سرعت بیشتری به سمت هدفتان پیش بروید.

مقدمه

شکر جدید یا شکر خرما محصولی ارگانیک است که آن را برای ورزشکاران توصیه می کنیم. آیا میدانید چرا؟ به این علت که یک ورزشکار به تغذیه سالم نیاز دارد. همانقدر که برخورداری از برنامه ورزشی مهم است، برخورداری از تغذیه سالم نیز اهمیت دارد. به همین منظور می خواهیم در این بخش شما را با این محصول جدید و طبیعی آشنا کنیم. این شکر طبیعی کاربرد و فواید بسیار زیادی دارد که شاید از آن بی خبر باشید. پس با ما همراه باشید و مطالعه این بخش را از دست ندهید؛ حتی اگر ورزشکار نیستید!

معرفی شکر جدید

اگر به تغذیه تان توجه کنید می بینید که استفاده از شکر در برنامه غذایی روزانه تان به وفور دیده می شود. زیرا طعم و مزه شیرینی یکی از محبوب ترین ها در دنیا است. شکر جدید یا شکر خرما یکی از محصولات طبیعی و ارگانیک است که به عنوان یک شیرین کننده سالم می توان از آن استفاده کرد. این محصول خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. به همین علت استفاده از آن بدن را از ویتامین ها و مواد مغذی مختلف غنی می سازد.

این شکر رژیمی از میوه خرما تهیه شده است. همانطور که میدانید خرما سرشار از خاصیت است. همچنین استفاده از خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی بسیار محبوب است. شکر خرما، این شیرین کننده طبیعی و پرخاصیت دارای ماندگاری طولانی است. بنابراین پس از خرید می توانید آن را تا مدت های طولانی نگهداری کنید.

چرا استفاده از شکر خرما توصیه می شود؟

شکر خرما یا همان شکر جدید برای بدن سرشار از خاصیت است. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم، مصرف شیرین کننده های مصنوعی را از برنامه غذایی تان حذف و این شکر رژیمی و طبیعی را جایگزین آنها کنید. استفاده از شیرین کننده های مصنوعی در صورتی که زیاد باشد، به بدن آسیب های بسیار زیادی می رساند. گاهی این آسیب ها غیر قابل جبران هستند. حتی ممکن است گاهی برای جبران این آسیب ها زمان طولانی تری نیاز باشد. به همین منظور بهتر است از شیرین کننده ای استفاده کنید که برای بدنتان آسیب به همراه نداشته باشد.

شکر خرما نه تنها به بدن شما آسیبی وارد نمی کند، بلکه باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات و بیماری ها نیز می شود. خواص بیشمار شکر خرما باعث شده تا افراد مختلفی از جمله ورزشکاران، در تغذیه خود از آن استفاده کنند. زیرا کمک به حفظ سلامت بدن برای این دسته از افراد به شدت اهمیت دارد. حال بهتر است تا ببینیم شکر جدید برای بدن چه خواصی دارد؟

خواص شکر جدید

شکر خرما برای بدن سرشار از خاصیت است. زیرا این شیرین کننده از میوه خرما و به صورت طبیعی تهیه شده است. به همین علت استفاده از آن برای بدن خواص بسیار زیادی دارد. در این بخش نگاهی به خواص و ارزش غذایی این محصول ارگانیک می اندازیم.

  1. کمک به کاهش وزن

بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران، با هدف کاهش وزن و لاغری رژیم غذایی می گیرند یا ورزش می کنند. همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین دلایل چاقی بی تحرکی و تغذیه نامناسب است. اگر قصد دارید گامی بزرگ برای اصلاح تغذیه نامناسب خود بردارید، حتما از شکر جدید استفاده کنید. این محصول به دلیل برخورداری از قندهای طبیعی نه تنها باعث چاقی و اضافه وزن نمی شود، بلکه به لاغری و کاهش وزن شما نیز کمک زیادی می کند. به همین علت می توانید آن را با غذاهایتان مخلوط کنید و یا در اسموتی ها، شیک ها، شیرینی ها و... بریزید تا به لاغری و کاهش وزن خود کمک کرده باشید.

  1. پیشگیری از کم خونی

از دیگر خواص ارزشمند شکر جدید، پیشگیری از کم خونی است. در این شیرین کننده طبیعی مقادیر قابل توجهی آهن، پتاسیم، سدیم، منیزیم و... وجود دارد. به همین علت استفاده از آن از بروز کم خونی و فقر آهن در بدن جلوگیری می کند. در واقع این یک مزیت بسیار بزرگ است. زیرا کم خونی منشا انواع بیماری هاست.

  1. کمک به عضله سازی

از دیگر اهداف ورزشکاران، تقویت و پرورش عضلات است. آیا میدانید شکر خرما را می توان به عنوان یک بمب پروتئین مصرف کرد؟ بله درست متوجه شدید! شکر خرما، این شکر رژیمی و ارگانیک سرشار از پروتئین است. به همین علت ورزشکاران می توانند از آن برای عضله سازی استفاده کنند.

  1. پیشگیری از دیابت

یکی از بیماری های شایع در دنیا دیابت است. دیابت نه تنها عوارض بسیار زیادی برای بدن دارد، بلکه باعث محرومیت از طعم و مزه شیرینی می شود. خوب است تا بدانید مصرف شکر جدید حتی برای دیابتی ها هم خوب است. زیرا این محصول به دلیل برخورداری از قند طبیعی، به بدن آسیبی نمی رساند. حتی باعث کمک به درمان بیماری دیابت نیز می شود. بنابراین کسانی که استفاده از این شکر ارگانیک را جایگزین استفاده از شکر سفید کرده اند، هیچ گاه به دیابت مبتلا نمی شوند.

      5. کمک به تقویت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش

اهمیت سلامت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش در بدن به شدت بالاست. به گونه ای که باید بگوییم در صورتی که در عملکرد گوارش مشکلی به وجود بیاید، سایر اندام های بدن نیز درگیر می شوند. شکر جدید به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار بالایی از فیبر، باعث تقویت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود. کسانی که از این شکر در برنامه غذایی شان استفاده می کنند به خوبی میدانند که مصرف آن چگونه باعث بهبود وضعیت دستگاه گوارش می شود. این شکر رژیمی باعث عملکرد مطلوب روده ها می شود. به همین علت اجابت مزاج به خوبی انجام می شود و این باعث سلامت دستگاه گوارش می شود.

چرا ورزشکاران باید از شکر جدید استفاده کنند؟

تا به اینجا به خواص بی نظیر شکر خرما اشاره کردیم و گفتیم این محصول تا چه حد برای سلامت بدن مفید است. البته خواص این شکر فقط به موارد بالا ختم نمی شود بلکه این محصول هزاران خاصیت دیگر نیز دارد. اما به طور کلی ما سعی کردیم اشاره ای به خواص ارزشمند آن داشته باشیم.

در این بخش می خواهیم ورزشکاران را به استفاده از شکر خرما دعوت کنیم. زیرا این شکر برای آنها بسیار پر فایده است. افرادی که ورزش می کنند به خوبی می دانند که تغذیه تا چه حد اهمیت دارد. اگر به تغذیه ورزشکاران توجه کرده باشید می بینید که آنها همیشه از سالم ترین و مقوی ترین مواد غذایی در رژیم غذایی خود استفاده می کنند. آیا دلیلش را میدانید؟ به این علت که آنها برای داشتن جسم و روح سالم ورزش می کنند و سپس زیبایی اندام را معیار قرار می دهند.

شکر جدید، شکری پرخاصیت است. این شکر را می توان سالم ترین شیرین کننده طبیعی در دنیا معرفی کرد. بنابراین ورزشکارانی که می خواهند کیفیت مواد غذایی مصرفی و به طور کلی کیفیت تغذیه شان را بالا ببرند، می توانند از این محصول استفاده کنند. البته استفاده از این شکر رژیمی برای آنها فواید بسیار زیادی دیگری نیز دارد و فقط به ارزش غذایی بالای این محصول ختم نمی شود. این شکر به عضله سازی و چربی سوزی در بدن کمک زیادی می کند. از این رو یک ورزشکار می تواند با استفاده از این شکر، سریعتر به اهداف خود برسد.

آیا شکر خرما کالری بالایی دارد؟

برای بسیاری از کسانی که رژیم غذایی دارند و تنها با شمارش کالری مواد غذایی، برای خود تغذیه مناسب تهیه می کنند این سوال مطرح می شود که آیا شکر جدید کالری بالایی دارد؟

به طور کلی مصرف شکر خرما انرژی زیادی به بدن شما می دهد. اما این در حالیست که شکر خرما کالری بالایی ندارد. بسیاری از ورزشکارانی که تمرینات سخت و پرفشاری را پیش رو دارند، قبل از تمرین این شکر را به غذاهای خود اضافه می کنند تا در حین تمرین انرژی و توان مورد نیاز بدنشان تامین شود. بنابراین باید بگوییم این یک مزیت بسیار بزرگ است؛ دریافت انرژی بالا در مقابل دریافت کالری کم! این دقیقا همان چیزی است که ورزشکاران به دنبالش هستند. شکر جدید به هیچ عنوان فاکتورهای چاقی را در بدن پرورش نمی دهد. اما در عین حال باعث بالا رفتن نیرو و توان بدنی می شود. آیا می دانید علتش چیست؟ در واقع وجود مواد معدنی، مواد مغذی و ویتامین های ارزشمندی که در این شکر وجود دارد، باعث انرژیی بخشیدن به بدن می شود. جسم شما برای توانمند شدن به همین فاکتورها نیاز دارد. زمانی که شما این فاکتورها را به صورت طبیعی به بدنتان برسانید، قطعا بدن انتظاراتش را از تغذیه شما دریافت می کند. به همین علت در حین ورزش با کمبود انرژی یا خستگی مواجه نمی شوید و می توانید با تمام توان خود ورزش کنید.

ورزشکاران چگونه از شکر جدید استفاده کنند؟

یکی دیگر از پرتکرارترین سوالاتی که در خصوص استفاده از شکر خرما یا همان شکر جدید مطرح می شود این است که ورزشکاران چگونه از این شکر استفاده کنند؟ به طور کلی یک ورزشکار می تواند این شکر را به غذاهای خود اضافه و میل کند. در واقع باید بگوییم هر فاکتوری که در تغذیه شما نیاز به شیرینی داشته باشد، می توان استفاده از شکر خرما را در آن گنجاند.

قطعا شما به عنوان یک ورزشکار، قبل و بعد از تمرین باید تغذیه مناسبی داشته باشید. تغذیه قبل از تمرین برای به دست آورن انرژی و توان بدنی برای ورزش کردن است. تغذیه بعد از تمرین برای رساندن مواد مغذی به عضلات و اندام های بدن است تا آنها را به خوبی تقویت کند. شما می توانید قبل از تمرین برای تهیه اسموتی ها، معجون ها و به طور کلی هر خوراکی که برای خود آماده می کنید، از شکر خرما استفاده کنید. همچنین می توانید آن را روی غذاهایتان بریزید تا هم از طعم و مزه خاص و متفاوتش لذت ببرید و هم بدنتان را از خواص آن بهره مند سازید.

اگر مایلید تا بعد از تمرین کوکی یا شیرینی میل کنید اما به خاطر کالری بالا این کار را انجام نمی دهید، دیگر نگران باشید. زیرا شما می توانید با استفاده از این شکر طبیعی کوکی و انواع شیرینی تهیه کنید. در این صورت بعد از به پایان رسیدن تمرینات ورزشی تان از یک شیرینی خوشمزه بدون دغدغه میل کرده اید. زیرا این شیرینی هیچ کالری اضافه ای به بدن شما نمی رساند.

اگر عادت دارید صبح ها ورزش می کنید، حتما برای شیرین کردن چای خود، از شکر جدید استفاده کنید. زیرا این شکر شیرینی چند برابر شیرینی شکر سفید دارد. به همین علت هم طعم چای تان شیرین می شود و هم انرژی مورد نیاز بدنتان تامین می شود. بنابراین شما به شکل های مختلف می توانید از این محصول استفاده کنید و از این بابت برای شما محدودیتی وجود ندارد.

آیا شکر خرما را به طور کامل جایگزین شکر سفید کنیم؟

شاید با شنیدن نام شکر جدید گمان کنید این محصول طعم و مزه جدیدی نیز دارد. اما خوب است تا بدانید طعم شیرینی این شکر، بسیار دلچسب و دلنشین است. پس از این بابت خیالتان راحت باشد. بسیاری از ورزشکاران می پرسند، آیا می توانیم شکر جدید را جایگزین همیشگی شکر خرما کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم بله. شما می توانید این شکر را جایگزین شکر سفید کنید تا هیچ گاه به امراض مختلف از جمله دیابت مبتلا نشوید. استفاده از این شکر بیشتر در افرادی دیده می شود که برای سلامتی شان ارزش قائل هستند.

شکر خرما جایگزین بسیار مناسبی برای شکر سفید است. تا به امروز اگر برای تهیه هر غذا یا هر خوراکی دیگری از شکر سفید استفاده می کردید، آن را کنار بگذارید. زیرا با وجود شکر خرما که بهترین شکر طبیعی در دنیا است، دیگر نیازی به استفاده از شکر سفید یا سایر شیرین کننده های مصنوعی نخواهد بود. بنابراین ورزشکاران و حتی سایر افراد می توانند کاملا استفاده از شکر خرما را جایگزین شکر سفید کنند.

سخن پایانی

در این بخش به طور کامل فواید و نحوه استفاده از شکر جدید برای ورزشکاران را توضیح دادیم. در نهایت باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که این محصول طبیعی و ارگانیک، تنها یک شیرین کننده نیست. بلکه بمب انرژی و ویتامین برای بدن است. پس استفاده از آن برای بدن فواید زیادی دارد. تنها زمانی متوجه خواص و فواید بی نظیر این محصول می شوید که از آن استفاده کنید. برای سلامت خود ارزش قائل شوید و استفاده از بهترین شکر رژیمی دنیا را در برنامه غذایی تان بگنجانید.

  ثبت کسب و کار