در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

ایجاد یک فرآیند می تواند تجارت شما را تقویت کند. چگونه؟

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲ تجارت
  • تصویر شماره ایجاد یک فرآیند می تواند تجارت شما را تقویت کند. چگونه؟

در حالی که فرصت‌های تجاری صادرات واردات بسیار زیاد است، چالش‌هایی نیز در آنها وجود دارد. در بسیاری از موارد، مشاغل تجاری که بالاترین سود را ارائه می‌دهند، بیشترین میزان ریسک را نیز به همراه دارند. همچنین شرکت‌های بازرگانی بین‌المللی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله با توجه به چگونگی شروع تجارت صادرات از خانه با منابع محدود، فرایندهایی که می‌تواند موفقیت را برای تجار تضمین کند و اینکه چگونه می‌توانید به طور موثر از آنها برای کاهش موانع مشترک در تجارت صادرات واردات استفاده کنید، تمرکز خواهد شد.

نحوه شروع تجارت بدون سرمایه گذاری

تجارت صادرات واردات این روزها یکی از بزرگترین مشاغل جهانی است. در این زمینه، تقریباً هر محصولی یک بازی عادلانه است زیرا همیشه منطقه‌ای از جهان با عدم تعادل عرضه و تقاضا وجود خواهد داشت. جالب اینجاست که این خط تجارت فقط به مجامع چند میلیونی محدود نمی‌شود. در واقع، معامله‌گران شرکت‌های بزرگ تنها حدود 4٪ از این پای بزرگ را تشکیل می‌دهند، به این معنی که قسمت اصلی آن متعلق به شرکت‌های کوچک است. این بدان معناست که اگر استراتژی‌های موثری در مورد چگونگی تجارت با منابع محدود را در یاد بگیرید، می‌توانید موفق شوید.

اما برای این رشته از تجارت، معمولاً سرمایه بسیار بالایی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین آیا واقعاً می‌توان بدون پول اقدام به تجارت کرد؟ چند راه آزمایش شده در مورد زمان شروع تجارت بدون پول را در نظر بگیرید:

پژوهش

دلیل اصلی شکست ایده‌های کسب و کار تازه واردها، عدم تحقیقات مناسب است. قبل از برداشتن هر قدم، شما باید تحقیق کاملی در مورد محصول، بازارهای هدف و منبع انجام دهید. ابتدا باید بدانید که در بازارهای مختلف چه محصولاتی مورد تقاضا هستند. از این تعداد محصول یک لیست کوتاه ایجاد کنید و با مصرف‌کنندگان بالقوه در آن بازار صحبت کنید و داده‌های آنها را جمع‌آوری کنید. هنگامی که به یکی دو محصول امیدوارکننده رضایت دادید، با تولیدکنندگان صحبت کرده و منبع خود را مشخص کنید. فقط در این صورت است که می‌توانید یک برنامه تجاری مناسب برای تجارت خود آماده کنید و اقدامات لازم را برای دستیابی به اهداف خود شروع کنید.

از درون شروع کنید

برای شروع کار و ادامه آن، باید در مذاکره برای بهترین قیمت و متقاعدکردن مشتریان برای خرید از شما مهارت داشته باشید. بنابراین اگر از قبل در این زمینه مستعد هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را به عنوان یک واسطه آماده کنید. با تولیدکنندگان محصولات مورد علاقه خود صحبت کرده و بهترین معامله را انجام دهید. در مرحله بعدی، سفارش مشتریان خارج از کشور را با بهترین قیمت ممکن تأمین کرده و معاملات را برای دریافت کارمزد انجام دهید.

شبکه

یک کمپین گسترده برای ایجاد شبکه‌ای برای تجارت خود درست کنید. با دوستان و اعضای خانواده خود در کشورهای هدف و کشورهای مبدا شروع کنید. از روابط قبلی تجاری به نفع خود استفاده کنید حتی اگر این روابط در خطوط مختلف تجارت ایجاد شده باشد. برای معرفی شرکت جدید خود درمورد اینکه چه کاری انجام می‌دهید و مزایایی که از همکاری با شما می‌برند، از یک کمپین پست الکترونیکی استفاده کنید. پس از ایجاد علاقه کافی در بازار، اکنون می توانید با تولیدکنندگان تماس بگیرید.

 

    توافق‌نامه ها را کامل کنید

شرکت صادراتی شما اکنون در مسیر موفقیت قرار دارد. تمام آنچه برای ادامه دادن به آن نیاز دارید این است که با به دست آوردن توافق‌نامه‌های کتبی، منافع خود را تأمین کنید. توافق نامه‌های شفاهی سقوط بسیاری از استارت آپ‌ها بوده است.

اگر به عنوان مثال مشتریان خارج از کشور شما می‌فهمیدند که تامین‌کننده محصول کیست، به احتمال زیاد شما را دور می‌زدنند و مستقیماً با آنها تجارت می‌کردند. اما اگر قراردادی منعقد کنید که این گزینه را رد کند، مطمئناً تا زمانی که نقش خود را ثابت نگه دارید، از سود معاملات سود مداوم خواهید برد. سعی کنید با شرکت‌های معتبر همکاری کنید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید و درصد کمیسیون را در قرارداد ذکر کنید.

فرآیندهای اساسی برای تقویت تجارت صادراتی شما

معامله با شرکا در چندین کشور و مناطق زمانی مختلف و استفاده از ارزهای مختلف کار ساده‌ای نیست. و فقط با سازماندهی فعالیت‌های تجاری خود می‌توانید موفق شوید. این فرایندها کمک می‌کند تا مدل کسب و کار شما فعال و واکنشی نباشد و به طور موثر شما را به یک حرفه‌ای تبدیل کند. فرآیندها از تجارت شما در برابر مشکلات عمده‌ای که بیشتر استارت آپ‌ها را در  این حوزه خراب می‌کند محافظت می‌کند و همچنین به مدیریت موفقیت‌آمیز فعالیت‌های شما کمک می‌کنند.

فرآیندهای بازاریابی

روند بازاریابی شما باید بهینه شود زیرا این پایه موفقیت کسب و کار است. در کمپین پستی خود، باید صریح و روشن در مورد آنچه که شما را خاص می‌کند توضیح دهید. آنها باید احساس کنند شما جدی و متعهد به تجارت هستید و همچنین منافع خود را در این تجارت بدانند. ساده‌ترین راه برای متقاعدکردن هر کسی این است که خودتان متقاعد شوید. فروش چیزی که واقعاً به آن اعتقاد دارید، اغلب آسان‌تر است، بنابراین با متقاعدکردن خود شروع کنید و سپس آن را به مشتریان بالقوه گسترش دهید.

فرآیندهای فروش و توزیع

شناسایی بازار مهمترین مرحله در این زمینه است. در مورد بازار می‎‌توانید اطلاعاتی کسب کنید. همچنین درباره اینکه چرا وارد منطقه خاصی می‌شوید آگاهانه تصمیم بگیرید. بهترین راه برای آماده‌سازی مسیر دشوار پیش رو، شناسایی چالش‌ها و تهیه راهکار است. در اینجا تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید:

بی ثباتی در بازار هدف

تحولات سیاسی و اقتصادی در بازار هدف شما مطمئناً بر کسب و کار شما تأثیر می‌گذارد. آنها معمولاً فعالیت را به حالت سکون در می‌آورند و نرخ ارز محلی را در مقایسه با سایر ارزهای اصلی جهان تحت تأثیر قرار می‌دهند. بهترین کار این است که از اخبار بین المللی آگاهی داشته باشید تا از این امر غافل نشوید. در حقیقت، تحقیقات صحیح در مورد روند غالب برخی از بازارها حتی ممکن است این نتیجه را بدهد که عاقلانه‌تر است به طور کامل از چنین بازارهایی دور شود.

تفاوت های فرهنگی و زبانی

داشتن اطلاعات در مورد فرهنگ و زبان مردم بر نحوه تجارت شما با آنها تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید کالاهایی را به بازار هدف صادر کنید که جمعیت آن دوست ندارند دستورالعمل‌ها را بخوانند، باید محصول خود را با این چالش تطبیق دهید و راهکار جدیدی ارائه دهید. ممکن است برای حل این چالش از تولیدکننده خود بخواهید در دستورالعمل‌ها بیشتر از گرافیک و طراحی  استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که خریداران بیشترین بهره را از آن محصول می‌برند. علاوه بر این، انجام تجارت به برخی از موارد مشترک و زبان نیاز دارد که می‌تواند مدل کسب و کار شما را ایجاد یا خراب کند. شما می‌توانید توجه خود را معطوف بازارهایی کنید که از زبان شما استفاده می‌کنند یا از خدمات مترجمان استفاده کنید.

صداقت و درستی

در صورتی که تمایل به پرداخت رشوه ندارید، ممکن است حرکت به سمت جلو برای شما بسیار چالش‌برانگیز باشد. این کار ممکن است چنان در فرهنگ جای بگیرد که امری طبیعی تلقی شود. اگرچه پرداخت رشوه ممکن است به نفع شما در آن شرایط باشد، اما در آینده ممکن است باعث سقوط شما بشود. به احتمال زیاد، همیشه پیشنهاد بهتری برای چنین معامله‌گرانی ارائه می‌شود، یعنی کسی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر از شما برای تأمین معامله است. بنابراین بهتر است از معاملات غیراخلاقی دور شوید و بر ایجاد و حفظ روابط تجاری سالم تمرکز کنید.

 

روند قیمت‌گذاری

این یک جنبه بسیار اساسی از هر نوع تجارت است و تأثیر آن در تجارت بین‌المللی بیشتر است. حجم تجارت و معاملات بین‌المللی، حتی کوچکترین اختلاف قیمت را بسیار جدی می‌کند. در عین حال، هزینه‌های تجارت در بستر جهانی بسیار زیاد است. اطمینان حاصل کنید که روند قیمت‌گذاری شما تعادل ظریف بین هزینه و حفظ برتری رقابتی را ایجاد می‌کند. این تنها راه برای اطمینان از سودآوری مداوم و موفقیت در فعالیت شماست.

روند جهانی شدن

اینترنت ابزاری کاملاً موثر در کمک به شما در رشد تجارت بین‌المللی است. طراحی وب‌سایت‌های تجاری  برای اجازه دادن به تجار برای برقراری ارتباط آسان با مشتریان بالقوه و همچنین تأمین‌کنندگان ضروری شده است. البته، برای استفاده از این فرصت باید وب‌سایت خود را برای بازار جهانی بهینه‌سازی کنید. راهی پیدا کنید که از هر گوشه دنیا بازدیدکنندگان را جلب کند و به آنها انگیزه ارتباط با شما را  بدهد.

تأمین منبع قابل اطمینان محصول

اساسی‌ترین جنبه‌ای که موفقیت ایده‌های تجاری شما را تعیین می‌کند، دستیابی به شرکای مناسب است. یک تولیدکننده مطمئن، تهیه محصولات با استانداردها و سفارشات مربوطه را به موقع تکمیل و تحویل می‌دهد. از ارتباط با چنین شرکایی شاهد ساخت و حفظ نام خوبی در بازار خواهید بود. با توجه به خطرات ذاتی که تجارت بین‌المللی دارد، یک نام خوب اعتماد به نفس ایجاد می کند و فروش مداوم را تضمین می‌کند.

فرآیندهای تأمین مالی

حتی اگر از پایه کار خود را شروع کرده باشید، می‌خواهید تجارت خود را توسعه دهید. یکی از بزرگترین فاکتورهای محدودکننده‌ای که ممکن است در ابتدای کار تحمل کنید گزینه‌های تأمین مالی است. از خریدهای نقدی معاملات بهتری نسبت به معاملات دلالی دریافت خواهید کرد. منابع مالی بسیاری برای مشاغل صادرات واردات وجود دارد اما شما باید عاقلانه انتخاب کنید. گزینه‌های موجود را از نظر مزایا و معایب آنها ارزیابی کرده و با ایجاد ذخایر نقدی خود، آگاهانه انتخاب کنید.

موارد لجستیکی و نظارتی

یکی از بزرگترین چالش‌ها در تجارت صادرات واردات، تغییر در استانداردهای بازار و الزامات لجستیکی است. شما باید الزامات تجارت در این بازارهای مختلف و همچنین استانداردهای تولید را که برای محصولات خاص اعمال می‌شود بیاموزید. شما همچنین باید گواهی مقامات مربوطه را دریافت کنید تا اثبات کند محصولات شما از شرایط مشخص شده برخوردار هستند. داشتن دانش در مورد این موارد برای شما ضروری است زیرا شما مجبورید همه آنها را ارائه دهید تا کالاهای خود را از گمرک در بازار هدف ترخیص کنید.

چگونه سایت بازار روند صادرات واردات شما را ساده می‌کند

تجارت بین‌المللی، شما را به خارج از منطقه راحتی سوق خواهد داد. اما این اولین نشانه برای این است که در مسیر درست قرار دارید. مهم نیست تجارت فعلی شما چقدر کوچک باشد، شما باید فرآیندها و الزامات تعیین شده در کشورهای هدف خود را اعمال کنید. این به خودی خود ممکن است پیچیده نباشد اما تعداد کشورهایی که با آنها سر و کار دارید و ماهیت تکامل این مقررات، ادامه کار را کمی چالش برانگیز می کند. برای بهینه‌سازی عملکرد خود در حفظ رضایت مشتری و رونق کسب و کار، کمک در این زمینه حساس بسیار مهم است.

سایت بازار خدمات گسترده ای را برای این منظور ارائه می دهد.

ما یک پلتفرم تجاری B2B هستیم که تجار بین‌المللی از هر نقطه جهان را گرد هم آورده و انجام تجارت در یک محیط امن را امکان پذیر می‌کند. ما ارتباط شما با شرکایی را که به شما کمک می‌کنند اهداف تجاری خود را تحقق بخشید آسان می‌کنیم. ما برای جلوگیری از گرفتارشدن در دام کلاهبرداران، یک قدم جلوتر می‌رویم تا به شما کمک کنیم. ما برای دستیابی به الزامات لجستیکی و نظارتی کشورهای مختلف به شما کمک می‌کنیم تا از رعایت کلیه فعالیت‌های تجاری خود اطمینان حاصل کنید.

ما با تجربه‌ی بازار همراه هستیم و در راهنمایی شما برای موفقیت مفید خواهیم بود. ما همچنین نکاتی را برای بازرگانان مبتدی و باتجربه ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کنیم از تجارت انتخابی خود نهایت استفاده را ببرید. شرکت‌های زیادی برای کمک به آنها در انجام فعالیت‌های تجاری بین‌المللی از روش‌های آزمایش شده استفاده کرده‌اند. آنها قطعاً برای شما نیز مفید خواهند بود و به شما کمک می‌کنند. امروز با ما همراه باشید و از مزایای بی‌حد و حصر مرتبط با تجارت نهایت استفاده را ببرید و در عین حال خطرات را به حداقل برسانید.

  ثبت کسب و کار