در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه می توان یک تجارت را از خانه شروع کرد؟

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره چگونه می توان یک تجارت را از خانه شروع کرد؟

 شروع تجارت از خانه، در طولانی‌مدت می‌تواند بسیار سودآور باشد. و مزیت آن این است که برای شروع در این مسیر کار زیادی لازم نیست انجام بدهید. اگر در مورد اینکه چگونه می توان یک تجارت را از خانه شروع کرد، تعجب می‌کنید، این مقاله به مهمترین سوالات شما پاسخ می‌دهد. حتی اگر این کار فرآیندی پیچیده به نظر بیاید و یا اگر نمی‌دانید چگونه کار خود را شروع کنید، وارد شدن به این فعالیت می‌تواند یک روند چالش برانگیز  همراه با کسب تجربه برای شما باشد.

بهترین قسمت در تمام مراحل این است که شما می‌توانید به  راحتی در منزل خودتان،  شغلی را ایجاد کنید. این به معنای سرمایه‌گذاری بسیار کم می‌باشد که به سود هر کسی است که می‌خواهد به صورت  مبتدی و تازه‌کار فعالیت خود را شروع کند. اما قبل از اینکه ما در یک برنامه گام به گام برای ایجاد تجارت خود از خانه غوطه‌ور شویم، در اینجا چند دلیل برای ایجاد انگیزه در شما برای شروع این کار ذکر کرده‌ایم!

 

مزایای توسعه تجارت از خانه چیست؟

چگونه می توان یک تجارت را از خانه شروع کرد و مزایای آن چیست؟. پس از ورود به تجارت بین‌المللی، می‌توانید به موفقیت کاملا حرفه‌ای جدیدی برسید. اگر با فعالیت‌های تجاری آشنا باشید، شروع چنین فعالیتی راحت‌تر خواهد بود. حتی به عنوان یک فرد مبتدی، می‌توانید تمام مراحل درست را برای گام برداشتن در مسیر حرفه‌ای خود به عنوان وارد کننده یا صادرکننده پیدا کنید و با آنها آشنا شوید. برخی هر دو فعالیت تجاری را آغاز می‌کنند زیرا این دو با یکدیگر ارتباط قوی دارند و دشوار است که فقط در یک طرف تجارت باقی بمانید، به خصوص اگر می‌خواهید تجارت خود را گسترش دهید.

با وارد شدن به  تجارت صادرات می‌توانید با سرمایه‌گذاری کم، سود قابل توجهی کسب کنید. همه چیز را به راحتی می‌توانید از خانه خودتان شروع کنید. شما می‌توانید هر روز فرصت‌های جدید تجارت را کشف کرده و از آنها برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید. اگر در سطح بین‌المللی تجارت می‌کنید، ممکن است برای حفظ ارتباط خوب با واردکنندگان و صادرکنندگان خود، مجبور باشید برنامه‌ی خود را با بازه‌های زمانی مختلف تنظیم کنید. خبر خوب این است که اگر چنین مشاغلی را از خانه توسعه دهید، می‌توانید هر زمان که نیاز  داشتید مرخصی بگیرید.

مزیت دیگر توسعه چنین شغلی این است که شما با افرادی از مناطق مختلف جهان کار خواهید کرد. این فعالیت شما را بسیار  با انگیزه‌تر از هر حوزه دیگر می‌کند.

اگر مهارت‌های استراتژیک خوبی داشته باشید، حتی ممکن است فرصت‌های جدیدی در رابطه با موفقیت مالی و کشف آن پیدا کنید و مهارت‌های دیگری که شما برای موفقیت در این نوع تجربه تجاری در فروش، بازاریابی و ارتباطات خوب لازم دارید را کسب می‌کنید. با چنین توانایی‌هایی، شکست در تجارت شما وجود نخواهد داشت! اکنون تنها آنچه شما نیاز دارید اطلاعات صحیح برای هدایت امور در مسیر درست است.

بسیاری از واردکنندگان و صادرکنندگان  فعالیت خود را از خانه شروع کردند و به عنوان صاحبان مشاغل موفق شناخته شدند. برخی از آنها در کشورهای مهمی سرمایه‌گذار شدند و یک صنعت را توسعه دادند! اما برای رسیدن به این سطح، باید بر روند صادرات و واردات تسلط داشته باشید و شما می‌توانید با فعالیت در  خانه خود، تجربه مورد نیاز خود را کسب کنید!

 

مراحل نحوه شروع تجارت از خانه

وب سایت خود را ایجاد کنید

بصورت آنلاین فعال باشید و شرکایی برای کار با آنها پیدا کنید

کارهای اداری  خود را انجام دهید.

یک روش حمل و نقل را تعیین کنید

چگونه می توان یک تجارت را از خانه شروع کرد و شروع چنین تجارتی، به  منابع زیادی نیاز ندارید. داشتن یک رایانه ای که به اینترنت متصل باشد و سطح انگلیسی خوب برای شروع کافیست. زبان انگلیسی در تجارت بین المللی پرکاربردترین زبان است و حداقل باید در سطح متوسط بتوانید​​صحبت کنید . اما حتی اگر زبان انگلیسی شما خیلی خوب نباشد، برنامه های ترجمه ای وجود دارد که می توانید از آنها  برای کار خود بهره ببرید.

 

1. محصولات خود را انتخاب کنید

ابتدا نوع محصولاتی را که می‌توانید با آنها تجارت کنید را تجزیه و تحلیل کنید. اگر قصد تجارت با کشورهای بزرگ را دارید، ممکن است گزینه‌های زیادی برای انتخاب محصول داشته باشید. و محصولات جدید بسیاری وجود دارد که می‌توانید به بازارهای مختلف نیز معرفی کنید. تقریباً می‌توانید از برنج گرفته تا لباس و حتی وسایل الکترونیکی صادر کنید.

به محض شناسایی کالاهای مورد تقاضا در بازار خود، باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید آن محصول را با توجه به امکانات خود معامله کنید یا خیر. اگر همه تحقیقات به درستی انجام شود، شما می‌توانید به مرحله بعدی بروید و توسعه تجارت خود را شروع کنید.

همچنین هنگام انتخاب محصول به این نکته توجه کنید که برای مدت طولانی قرار است با این محصول کار کنید. آیا قادر خواهید بود به مدت طولانی با یک محصول خاص کار کنید؟ یا شاید شما باید محصولات جدیدی را برای معرفی به بازار هدف خود بیابید؟

این سوالات می‌تواند تفاوت بین یک تجارت موفق و یک تجارت ناموفق را ایجاد کند. بعلاوه، هنگامی که در مورد محصولات تحقیق می‌کنید بسیاری از ایده‌های جدیدی را  برای توسعه کسب و کار خود کشف می‌کنید. بهتر است تعداد افرادی  را که می‌خواهید به آن‌ها کالا صادر کنید را در نظر بگیرید. این به شما کمک می‌کند تعداد کالاهایی که می‌توانید صادر کنید و میزان سود خود را تخمین بزنید.

از وارد کردن یا صادرات محصولات جدید و از ارتقا سطح کسب و کار خود نترسید. درمورد تقاضاهای محلی کشورهای مختلف مطلع باشید و تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت به آنها بکنید. در کشورهای مختلف، واردکنندگان محلی شما را به سمت آنچه مردم نیاز دارند راهنمایی می‌کنند، بنابراین شناسایی فرصت‌های جدید برای شما آسان‌تر خواهد بود.

2. وب سایت خود را برای شروع تجارت از خانه ایجاد کنید

چگونه می توان یک تجارت را از خانه شروع کرد و خود را به دیگران معرفی کنیم؟ در یک وب‌سایت خوش ساخت سرمایه‌گذاری کنید. وب‌سایت شما اولین برداشتی است که برای مشتریان جدید ایجاد می‌کنید و جذاب بودن آن، بسیار مهم است. خوشبختانه امروزه، شما می‌توانید وب‌سایت خود را با استفاده از سیستم عامل‌های مختلف راه‌اندازی کنید. برخی از آنها حتی رایگان هستند و یا اینکه به شما یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند.

حتی می توانید با ساختن یک وبلاگ شروع کنید. هر آنچه را انتخاب کردید ، به یاد داشته باشید که وب سایت شما باید شامل اطلاعات تماس و محتوای ارزشمندی در مورد تجارت شما باشد. همچنین می توانید بخشی از توصیفات را اضافه کنید تا مشتریان قدیمی بتوانند بررسی خود را انجام دهند و مشتریان جدیدی  را به سمت تجارت شما راهنمایی کنند.

بسیاری از مشتریان جدید تصمیم خود را در مورد همکاری یا عدم استفاده از وب‌سایت شما می‌گیرند. بنابراین می‌توانید به‌راحتی از طریق وب‌سایت خود، مشتری‌های خود را جذب و یا از دست بدهید! هر تجارت آنلاین صادرات و واردات باید مبتنی بر یک تیم آنلاین قوی برای پشتیبانی از پیشنهادات و تبلیغ کل محصولات باشد. همچنین سرمایه‌گذاری در برخی از سایت‌های تبلیغاتی ممکن است به شما کمک کند مشتریان جدیدی را در سراسر جهان پیدا کنید.

برای بهینه‌سازی سایت خود و بهتر دیده‌شدن در فضای اینترنت،  این نکته بسیار مهم است که محتوا و کلمات کلیدی خود را در وب‌سایتتان وارد کنید. درباره محبوب‌ترین کلمات کلیدی مربوط به کارخود تحقیق کنید و مقالاتی در مورد آنها در سایت خود قرار بدهید. همچنین می‌توانیداز یک شرکت بهینه‌سازی سایت یا یک شرکت بازاریابی استفاده کنید تا مطمئن شوید این قسمت به طور حرفه‌ای انجام می‌شود. به یاد داشته باشید که اینها جزئیاتی است که می‌تواند تجارت شما را به موفقیت خارق‌العاده‌ای برساند!

3. بصورت آنلاین فعال باشید و شرکایی برای کار پیدا کنید

هنگامی که می‌خواهید از منزل خود یک تجارت را شروع  کنید، حضور فعال در اینترنت بسیار مهم است. سعی کنید به طور مرتب به انجمن‌ها و پورتال‌هایی که می‌توانند به شما اطلاعات و راهنمایی دهند، دسترسی پیدا کنید. ایجاد تماس‌های جدید در زمینه صادرات و واردات بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار، فعالیت به صورت آنلاین است، به‌خصوص اگر تجارت شما در خانه باشد. همچنین می‌توانید بسیاری از ایده‌های تجاری را برای شرکت خود پیدا کنید. تجارت بین‌المللی در حال تغییر مداوم است و اگر می‌خواهید با آن همگام شوید، باید با آن پیش بروید.

با توجه به نوع تجارت خود، می‌توانید به انجمن‌ها و گروه‌های واردات یا صادرات بپیوندید تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. تعداد زیادی از واردکنندگان به دنبال یافتن بهترین صادرکننده برای همکاری با آنها هستند.

4-  کارهای اداری خود را انجام دهید.

قبل از شروع فعالیت به عنوان وارد کننده یا صادرکننده، باید برخی اسناد مهم را آماده کنید. اول از همه، شما برای داشتن مشاغل کاربردی به مجوز تجارت صادرات واردات نیاز دارید. بعد از اینکه شرکت خود را نزد مقامات کشور محل اقامت خود ثبت کردید، در مورد مقررات خاص برای شروع تجارت بین‌المللی سوال کنید و کارهای اداری مورد نیاز را انجام دهید.

این هنجارها می‌توانند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشند، بنابراین لازم است کشوری که می‌خواهید تجارت خود را در آن توسعه دهید را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید کالایی را به یک کشور خاص صادر کنید، باید شرایط قانونی را برای انجام این کار بررسی کنید. همچنین انواع خاصی از کالاها وجود دارد که ممکن است در طی فرآیند صادرات واردات به مدارک خاص نیاز داشته باشد و قوانین این کالاها نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت هستند.

یک وکیل می‌تواند در مورد جزئیات مربوط به جنبه‌های حقوقی تجارتتان، به شما کمک کند. اما شما باید هر زمان که با یک کشور جدید تجارت می‌کنید هوشیار و مطلع باشید و خود را با نیازهای جدیدی که ممکن است وجود داشته باشد تطبیق دهید. گرچه راه‌اندازی مشاغل از خانه قابل دستیابی است، اما چالش هایی را به همراه دارد.

5- یک روش حمل و نقل را برای شروع تجارت از خانه تعیین کنید

بعد از اینکه همه مدارک خود را مرتب کردید و دانستید که می‌خواهید چه محصولی را تجارت کنید، باید روی جزئیات تمرکز کنید. روش حمل‌ونقل ممکن است برای همه معاملات شما یک روش ثابت نباشد، اما شما باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد تمام گزینه‌ها، اطلاعات کسب کنید. برخی کالاها از طریق دریا بهتر وارد یا صادر می‌شوند در حالی که برخی دیگر از طریق هوا ایمن‌ترند. علاوه بر این، هر کشور گزینه‌های مختلف صادرات و واردات را دارد.

به عنوان مثال، بیشتر کشورها می‌توانند کالا را هم از طریق دریا و هم از طریق هوا دریافت کنند که برای صادرکنندگان خارجی بسیار مناسب است. برای حمل کالاهای مختلف به یک کشور خاص، باید مجموعه‌ای از مدارک و گواهینامه‌ها را نیز داشته باشید. با واردکننده خود صحبت کنید و روش حمل‌ونقلی که برای کشور مقصد شما مناسب است را پیدا کنید.

اگر از روش حمل و نقل غافل شوید، این موضوع  به‌راحتی می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود. بهتر است که شما قبل از افتتاح کسب‌وکار خود، گزینه‌هایی برای حمل‌ونقل تعیین کنید و برای حمل‌ونقل کالا آماده باشید. اگر این کار را به آخرین لحظه موکول کنید، ممکن است وقت کافی برای تنظیم تمام جزئیات را نداشته باشید و در صورت تأخیر، هزینه‌های زیادی برای شما به همراه دارد. همچنین، حتماً بخشی از بودجه خود را برای حمل‌ونقل اختصاص دهید، زیرا این قسمت مطمئناً بخشی از کار شماست و هزینه دارد.

 

نکات مفید در مورد مشاغل مستقر در خانه

در اینجا چند نکته و ایده بسیار مفید آورده شده است که نه تنها تجارت صادرات خود را به‌راحتی از خانه شروع می‌کنید بلکه می‌توانید آن را با موفقیت اجرا کنید.

1. یک برنامه کاری برای خود تنظیم کنید

تنظیم یک برنامه کاری برای تجارت شما بسیار مهم است. وقتی در خانه کار می‌کنید وسوسه خواهید شد که زمان زیادی را تعطیل کنید، اما این کار برای تجارت شما اصلا خوب نیست. سعی کنید یک برنامه کاری تنظیم کنید که بتوانید روزانه به آن احترام بگذارید و در آن مدت به کارهای خود رسیدگی کنید. با این کار از فعالیت‌های بی‌نظم پرهیز کرده و در طولانی‌مدت با محصولات بیشتری می‌توانید کار کنید و پیشرفت را در کار خود خواهید دید.

2. جلسات هم اندیشی مداوم با تیم خود داشته باشید

حتی اگر مشاغل شما در خانه باشد، احتمالاً تیمی دارید که با آن کار می‌کنید و برقراری ارتباط با همکاران برای توسعه تجارت شما ضروری است. هفته‌ای یک جلسه  برای ایده‌پردازی برقرار کنید، تا ببینید چگونه می‌توانید تجارت خود را بهبود ببخشید. می‌توانید این جلسات را بصورت آنلاین  برگزار کرده و یا با هم ملاقات کنید و برای آینده نزدیک برنامه و اهداف جدیدی تنظیم کنید. اگر این جلسات را بخشی از اخلاق کاری خود قرار دهید، در زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

3. حسابدار داشته باشید

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما گاهی افراد مبتدی از این کار غفلت می‌کنند. گاهی هم به خاطر اینکه که معاملات پیچیده‌ای ندارید فکر می‌کنید به حسابدار نیازی نیست. اما این یک اشتباه خواهد بود و در آینده می‌تواند هزینه‌های غیر ضروری را برای شما به همراه داشته باشد. بیایید این را بپذیریم که شما نمی‌توانید به طور همزمان وظایف مربوط به محصولات، سهام و امور حقوقی را انجام دهید و یا مشتری پیدا کنید و بودجه بسازید!

اگر فردی را به عنوان مسئول تمام امور اقتصادی خود تعیین کنید، در کار و استرس خود صرفه‌جویی خواهید کرد. از این طریق هر بار که نیاز به سرمایه‌گذاری دارید فقط با حسابدار خود تماس گرفته و از انجام کل محاسبات خود صرف نظر می‌کنید!

 

چگونه سایت بازار به شما کمک می‌کند تجارت صادراتی واردات را از خانه شروع کنید:

سایت بازار می‌تواند راهی خارق‌العاده برای شروع تجارت صادرات و واردات از خانه به شما نشان دهد. در مورد چگونگی واردات و صادرات از خانه، جزئیات زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.  همچنین اگر همه کارها را خودتان انجام دهید، این تجارت برایتان طاقت‌فرسا می‌شود.

سایت بازار نه تنها می‌تواند شما را از طریق جزئی‌ترین جزئیات روند راهنمایی کند بلکه شما را با شرکای قابل اعتماد در تماس قرار می‌دهد. از طریق  سایت بازار، شما به آخرین تغییرات در صنعت تجارت بین‌المللی در مورد هنجارها و فرصت‌ها دسترسی دارید. شما می‌توانید در مورد بهترین روش حمل‌ونقل کالاهای خود از متخصصان سوال کنید و حتی راه‌هایی برای افزودن بیمه به کالاهای خود پیدا کنید.

سایت بازار می‌تواند خدماتی را به شما ارائه دهد که فعالیت شما را نه تنها بسیار راحت بلکه ایمن‌تر نیز می‌کند. شما می‌توانید از برنامه عملیاتی مخصوصاً برای نوع تجارت و نیازهای خود بهره‌مند شوید! با چنین سیستمی که به خوبی پیاده‌سازی شده باشد، نیازی به استرس درمورد جزئیات کوچک در مورد این تجارت نیست.

  ثبت کسب و کار