در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

شرکت با مسئولیت محدود آنچه لازم است قبل از تشکیل بدانید

دوشنبه ۲۹ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره شرکت با مسئولیت محدود آنچه لازم است قبل از تشکیل بدانید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما با بسیاری از تصمیمات مهم مواجه خواهید شد، از جمله انتخاب ساختار کسب و کار شما که در تشکیل شرکت تان استفاده می شود. در حالی که بسیاری از کشورها اجازه تشکیل ساختارهای بسیاری از قبیل شرکت های معمولی، مالکیتی، سهامی یا شرکت برای مالکیت تجاری را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند، آمریکایی ها توانایی تشکیل یک شرکت محدود با مسئولیت محدود را نیز دارند. بنابراین اگر سعی دارید در ایالات این کشور شرکت LLC راه اندازی کنید، می توانید در این بخش با ما همراه شوید.

شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

یک شرکت با مسئولیت محدود  (LLC) نوعی از مالکیت تجاری است که ترکیبی از ویژگی های شرکت های سهامی و مشارکتی است اما خودش یک شرکت سهامی یا مشارکتی نیست. با این حال ممکن است شرکت سهامی با مسئولیت محدود نامیده شود، اما اصطلاح صحیح آن شرکت با مسئولیت محدود است. مالکین ان را به نام اعضائش می خوانند، نه شرکا و سهامداران. تعداد اعضای این شرکت نامحدود بوده و ممکن است شخصی، مشارکتی یا دیگر موارد مربوط به شرکت با مسئولیت محدود باشد.

مزایای راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود

مسئولیت محدود : در واقع صاحبان یک شرکت با مسئولیت محدود، مسئولیت از یک شرکت سهامی را دارد. هر چند که شرکت LLC به عنوان یک نهاد جداگانه اما بسیار شبیه به شرکت های سهامی است؛ لذا اعضا نمی توانند شخصاً مسئول بدهی های شرکت باشند؛ مگر اینکه شخصاً ضمانت نامه ای را در این رابطه امضا کنند.

بدون صورتجلسه : شرکت ها باید پرونده های رسمی داشته باشند و همچنین جلسات و قطعنامه ها را ضبط کنند. ساختار کسب و کار  LLCو شرکت با مسئولیت محدود  نیازمند هیچ گونه ضمانت یا قطعنامه نیست و کارکرد آن بسیار ساده تر است.

تأثیر از طریق مالیات : تمام زیان های کسب و کار، سود و هزینه های شما برروی شرکت و تک تک اعضای آن موثر خواهد بود. بنابراین شما از پرداخت مالیات مضاعف یعنی همان پرداخت مالیات توسط شرکت و همچنین پرداخت مالیات شخصی معاف خواهید شد. به طور کلی، این یک مزیت مالیاتی برای شرکت با مسئولیت محدود خواهد بود، اما در نظر داشته باشید که شرایط مختلف می تواند ساختار مالیات شرکت را تغییر دهد.

 

معایب راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود

عمر محدود : شرکت های سهامی دیگر می توانند برای همیشه پایدار و پاربرجا باقی بمانند، این در حالی است که یک شرکت با مسئولیت محدود هنگامی که یک عضو می میرد یا ورشکست می شود، عمرش تمام شده و منحل می شود.

عرضه اولیه سهام به عموم : صاحبان این شرکت می توانند با صدور سهام برای کارکنان خود یا عرضه اولیه عمومی سهام در بورس، یک ساختار شرکتی بهتری را تشکیل داده و از آن بیشترین بهره را ببرند.

پیچیدگی مضاعف : راه اندازی شرکت به صورت مالکیت تنها یا شراکتی نسبت به راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود، تشریفات اداری و دردسر کمتری دارد. LLC ممکن است به صورت فدرال برای اهداف مالیاتی، در رده شرکت هایی با مالکیت تنها، مشارکتی یا سهامی طبقه بندی شود. این طبقه بندی می توان انتخاب کرد یا ممکن است به صورت پیش فرض اتفاق بیافتد.

ایجاد یک شرکت با مسئولیت محدود

در حال حاضر در تمام 50 ایالت آمریکا اجازه تشکیل شرکت با مسئولیت محدود (LLC) وجود دارد. برای تشکیل شرکت LLC توسط خود شما ممکن است کار به سادگی تشکیل شرکت با مالکیت تنها نباشد، با این حال، روند تشکیل و راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود مراحل کمتری نسبت به  شرکت سهامی دارد. در این جا به دو اقدام مهم و ضروری برای تشکیل شرکت با مسئولیت محدود می پردازیم:

توافقنامه عملیاتی: اگرچه در بسیاری از کشورها نوشتن یک توافقنامه عملیاتی لازم نیست، اما اینجا توصیه می شود حتماً این توافقنامه را بنویسید. توافقنامه عملیاتی می تواند به تقسیم درآمد شرکت شما، مالکیت، مسئولیت ها و تغییرات مالکیت نیز کمک کند.

در ادامه باید گفت هر ایالت دارای قوانین مختلفی برای تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود است. به عنوان مثال، در داکوتای شمالی، یک شرکت خارجی اجازه ورود به بخش های بانکداری یا کشاورزی را ندارد. برخی از ایالت ها قوانین خاص خود را برای این شرکت نیز دارند. بنابراین لازم است بدانید این مقاله اصول اولیه شرکت های مسئولیت محدود را در اختیار شما قرار می دهد تا به تصمیم گیری در مورد شکل گیری کسب و کار شما کمک کند. اما از آنجایی که هر ایالتی قانون مخصوص خود را در شرایط گوناگون برای هر شرکت اعمال می کند؛ لذا  توصیه می شود از یک مشاور مالیاتی و قانونی برای تعیین بهترین انتخاب با توجه شرایط فردی خود کمک بگیرید.

  ثبت کسب و کار