در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مزایا و معایب کسب و کار محقق اینترنتی

سه شنبه ۳۰ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره مزایا و معایب کسب و کار محقق اینترنتی

با توجه به اینکه امروزه استفاده از اینترنت افزایش چشمگیری داشته و جمع آوری بسیاری از اطلاعات از طریق این شبکه گسترده صورت می گیرد. بنابراین اگر بتوانید با سرعت به اطلاعات زیاد و در عین حال مفیدی دست یابید و اصطلاحاً بتوانید سوزن را در انبار کاه بیابید، این امکان را دارید تا کسب و کاری بسیار موفق با عنوان محقق اینترنتی برای خودتان ایجاد کنید. به عنوان یک محقق اینترنتی شما می توانید به اشخاص و شرکت ها برای جمع آوری اطلاعات، تدوین و ترکیب آن ها و همچنین ارائه تحقیق در موضوعات مختلف کمک کنید.

 

جنبه های مثبت کسب و کار یک محقق اینترنتی

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد کار یک محقق اینترنتی می تواند برای شما خوب و مناسب باشد. برخی از دلایل مفید بودن این ایده کسب و کار در این جا آمده است :

 

اگر شما کامپیوتر و دسترسی به اینترنت دارید، پس ابزار ضروری برای شروع این کسب و کار را نیز دارید. چون همیشه اینترنت در دسترس است و برای راه اندازی این کسب و کار هیچ گاه محدودیت زمانی وجود ندارد.

اگر شما پیشینه تحقیق در یک زمینه مانند روزنامه نگاری یا علوم کتاب خانه ای را داشته باشید به آسانی می توانید بازار کسب و کارتان را رونق بدهید.

کسب و کارتان را هم می توانید در خانه و هم بر روی تلفن همراه تان داشته باشید، اگر در خانه کار می کنید دیگر دغدغه ای برای پرداخت هزینه مالیات و دیگر موارد مالی را ندارید.

در کنار فعالیت کاری خود می توانید دانش تان را نیز افزایش دهید.

شما می توانید هدف و زمینه تحقیقی خودتان را مانند تحقیق بازاری، تحقیقات سلسله شناسی و آماری و غیره مشخص کنید.

جنبه های منفی کسب و کار یک محقق اینترنتی

مانند بسیاری از ایده های شغلی، زمانی که یک کسب و کار را تحت عنوان تحقیق اینترنتی شروع می کنید، احتمال بروز چالش هایی نیز برایتان وجود دارد.به برخی از چالش های احتمالی در اینجا اشاره شده است:

 

  • اگر توانایی قانع کردن مشتریان را نداشته باشید که نشان بدهید تجربه و پیش زمینه ای در انجام این مهارت و تحقیقات اینترنتی دارید، احتمال دارد فروش و ارائه خدمات تان به مشتری کاری سخت برایتان باشد.
  • تاسیس و ایجاد یک کسب و کار نیازمند کار شبکه ای، بازاریابی و تلاش فردی برای جذب مشتری های ثابت است.
  • شما باید قادر به ارزیابی هدف مندانه ی اطلاعات باشید چون همه ی اطلاعات موجود در اینترنت صحیح نیستند.
  • شما باید مهارت و دانش استفاده از سایت های تحقیقی Bing و  Google را داشته باشید. میلیون ها صفحه از داده های مختلف در موتورهای جستجو گر وجود دارد و شما  بدانید چگونه داده ای که برای مشتری شما مناسب است را بیابید.
  • شما کاملاً باید مراقب باشید که از دزدی ادبی جلوگیری کنید و بدانید چگونه منابعی را که از آن ها اطلاعات به دست آورده اید؛ ذکر کنید.
  • سرعت تحقیق شما زمانی که با ابزار ها و منابع تحقیقاتی آنلاین آشنا شوید افزایش پیدا خواهد کرد و از طرفی لازم است که تفاوت سیستم های تحقیقاتی و همچنین استفاده صحیح برای یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن هستید را بدانید.
  • در آخر شما برای درک درست از آناطلاعاتی که مشتریان تان نیاز دارند؛ باید بدانید که چه سوالاتی از آن ها بپرسید و به دنبال چه مباحثی باشید.

  ثبت کسب و کار