در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آیا می دانید معروف ترین عطرهای دنیا کدامند

شنبه ۳۰ فروردین ۹۹ آرایش و زیبایی
  • تصویر شماره آیا می دانید معروف ترین عطرهای دنیا کدامند

 امروزه برندهای فراوانی در بازارهای عطر و ادکلن جهان وجود دارد که به عنوان معروف ترین عطرهای دنیا شناخته شده اند. برخی از آنها به واسطه رایحه و بوی بی نظیرشان معروف شده اند و تعدادی دیگر به واسطه داشتن بطری هایی لوکس و قیراطی و البته گران بودنشان به مشهوریت رسیده اند.

معروف ترین عطرهای دنیا کدامند؟

در تمام دوران زندگی بشریت، انسان ها تمایل زیادی به زیبا بودن و جذاب شدن داشته اند و عاشق این هستند تا با کمک گرفتن از عطرهای مختلف یک چهره خوشایندی را به دیگران نشان دهند. پس عطرها می توانند یک ابزار مناسب برای برقرار کردن یک ارتباط دوستانه باشند؛ زیرا وجود بوی نامطبوع می تواند تصویر نامطلوبی از یک فرد در ذهن دیگران تجسم کند. عطرها جدای از کیفیت و ماندگاری می توانند به طور سلیقه ای انتخاب شوند اما مطابق با برخی معیارها بعضی از عطرها جزو معروف ترین عطرهای دنیا شناخته شده اند. شاید دلیل این انتخاب استقبال زیاد افراد از این عطرها باشد که جزو پرفروش ترین عطرها معرفی شده اند. اما ببینیم چه عطرهایی معروف و چه عطرهایی پرفروش هستند.

معروفترین عطرها را بشناسید

یادتان باشد همیشه نمی توان پرفروش ترین عطرهای دنیا را جزو عطرهای معروف دنیا دانست؛ زیرا معروف ترین عطرهای جهان تنها مختص چندین عطر فوق العاده است که شاید کمتر کسی در جهان توان مالی خرید چنین عطرهایی را داشته باشد. معمولا در بازارهای تجاری، عطرها را با واحد اونس معادل ۲۵ میلی گرم معامله می کنند؛ پس قیمت عطرها بر حسب اونس نرخ گذاری می شوند. تا به امروز معروف ترین عطرهای زنانه و معروف ترین عطرهای مردانه تنها در تعداد محدودی شناخته شده اند که از جمله آنها عبارتند از:

- عطر وای گلدن دلیشز
- عطر باکارات لس لارمس
- عطر کلایو کریستین وان
- عطر شانل گراند اکستریت
- عطر هرمس 24 فابورگ
- عطر کارون پیوره
- عطر جوی ژان پتو
-عطر جار بولت لایتنینگ
- عطر آنتیک گوتال هاردین

خوشبوترین عطر مردانه

یکی از بی نظیرترین و البته بهترین عطرهای دنیا که بهترین عطر مردانه در جهان معرفی شده است، عطر ژان پتو می باشد که توسط هنری المراس مشهورترین عطرساز فرانسوی ساخته شده است. هر اونس از عطر ژان پتو با 10000 گل یاس و همچنین 336 گل رز تهیه می شود به همین دلیل قیمت بسیار گرانی را به خود اختصاص داده است و جزو عطرهای لوکس و لاکچری در جهان شناخته می شود.

خوشبوترین عطرهای زنانه در جهان

یکی از عطرهای نادر دنیا که تنها مختص خانم ها تولید شده است عطر هرمس است که با داشتن ترکیبات سبک و همچنین مخلوط شدن رایحه گل، وانیل، عنبر و البته چوب صندل توانسته در بین بسیاری از زنان جهان مورد استقبال قرار بگیرد. اما به دلیل قیمت گزافی که دارد کمتر کسی توانسته مصرف کننده این عطر باشد. البته عطرهای زنانه و مردانه دیگری در جهان وجود دارد که علاوه بر معروف بودن و  داشتن رایحه مناسب از قیمت مناسبی برخوردار هستند و امروزه جزو پرفروش ترین عطرهای دنیا شناخته اند که از جمله آنها عبارتند از:

- عطر جورجیو آرمانی
- عطر آزارو عطر بربری
- عطر کوکو شانل
- عطر کالوین کلین
- عطر اسکادا
- عطر استی لادر
- عطر هوگو باس
- عطر رالف لارن
- عطر پلیس

  ثبت کسب و کار