در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بدترین آفت های کشاورزی کدامند

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۹۹ کشاورزی و باغداری
  • تصویر شماره بدترین آفت های کشاورزی کدامند

انواع مختلفی از آفت ها وجود دارند که به زمین و محصولات کشاورزی آسیب های جدی وارد می کنند. از موریانه گرفته تا حشراتی عجیب و غریب برای زمین مضر هستند. در نتیجه باید برای سلامت زمین زراعی خود فکری بیاندیشید و از خراب شدن محصولات جلوگیری کنید. اما در این مقاله می خواهیم شما را با بدترین آفت های کشاورزی آشنا کنیم تا بتوانید با موفقیت میوه، سبزیجات و غلات را پرورش دهید.

انواع آفت های کشاورزی

1. ملخ ها

جالب است بدانید ملخ ها اولین و بدترین آفات کشاورزی هستند که حضور بدنام آنها به سال 2000 برمیگردد. در سال 2000 ملخ ها نیمی از زمین های کشاورزی را از بین بردند و از آن سال تهدیدی جدی برای کشاورزان بودند. اگر شرایط برای آنها مهیا باشد، ملخ ها گیاهان و مرکبات را می بلعند و ویرانی شدید رخ می دهد.

2. سوسک های ژاپنی

سوسک های ژاپنی آفات مخصوص کشور ژاپن نیستند، بلکه اگر شرایط رشد آنها مهیا باشد در همه جا حضور دارند. اینها جزء آفت های کشاورزی بودند که در سال 1916 کشاورزان ایالت متحده آمریکا را نگران کرد. سوسک های ژاپنی به صورت گروهی تغذیه می کنند و وجود آنها برای 4 هفته تمام محصولات زراعی را از بین می برد.

3. مورمون

مورمون ها جزء آفت های کشاورزی هستند که به محصولاتی از جمله مرکبات، چمنزارها، درختچه ها و علوفه ها حمله ور می شوند. در واقع در هر زمینه از کشاورزی فعالیت می کنید، مورمون ها برای شما تهدید محسوب می شوند. اگر برای از بین بردن آنها تلاش نکنید، تا سال ها در زمین باقی می مانند و محصولات را پی در پی از بین می برند.

4. کرم ذرت

ذرت از آن دسته میوه هایی است که به راحتی آفات را جذب می کند. کرم ذرت شباهت زیادی به سوسک دارد اما به راحتی کرم شیوع پیدا می کند و میوه را تخریب می کند. در اکثر مواقع آفات در ژوئن و ژوئیه در زمنی پدیدار می شوند و محصولا را از بین می برند. برخی تحقیقات نشان داده این کرم ها می تواند دلیل اصلی برای تولید سم در ذرت ها نیز باشد.

نتیجه گیری

آفت های کشاورزی دلیل اصلی از بین رفتن محصولات هستند. اما راه های متعددی برای دفع آفات و حشرات آسیب رسان به مزارع کشاورزی وجود دارد تا بتوانید با کمک آن ها از شر این آفت های خطرناک خلاص شوید. در این مقاله سعی کردیم مهم ترین و خطرناک ترین آفات کشاورزی را نام ببریم تا به خوبی آنها را شناسایی کنید.

  ثبت کسب و کار