در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه یک گزارش ماموریت معنادار بنویسیم

سه شنبه ۳۰ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره چگونه یک گزارش ماموریت معنادار بنویسیم

بخش دیگری که می توان در برنامه ریزی کسب و کار و استراتژی های آن ایجاد کرد، گزارش ماموریت است. در واقع نوشتن این بیانیه می تواند به موفقیت شرکت و جذب سرمایه بیشتر، به خوبی شما را کمک کند. این در حالی است که برخی از مشاوران، بر این باورند که نوشتن یک شرح گزارش، تنها چند جمله بی معنا و مفهوم است که هیچ ارزشی ندارد. اما آیا نوشتن گزارش ماموریت شخصی برای شرکت، به جهت رسیدن به موفقیت در موقعیت امروزه کسب و کار ضروری است؟

چرا شما به یک گزارش ماموریت نیاز دارید؟

 

 سه کلید برای ایجاد یک گزارش ماموریت معنادار وجود دارد که در ذیل به معرفی آن ها می پردازیم:

1. گذراندن آزمون مادر

گزارش ماموریت باید پاراگراف مختصری از توصیف این باشد که شرکت شما چه کاری انجام می دهد و برای چه قشری کار می کند. ماموریت تان را به مادرتان نشان دهید اگر متوجه آن نشد دوباره بنویسید و شروع کنید

2. خود اشتعالی

این ماموریت برای شما و کسب و کارتان است. بنابراین فقط به شرحی از شما و کسب و کارتان نیاز است و نباید درمورد چیزهای دیگر بحثی به میان آید. این می تواند هر چیز الهام بخشی برای شما باشد.

3. تراز ارزش

پول را فراموش کنید. یک گزارش ماموریت معنادار فراتر از هر مقدار پول و سرمایه است. اگر کسب و کار کوچک شما سازنده است ماموریت تان را بر خلاقیت و آفرینندگی متمرکز کنید. برای آن که آگاه شوید صلاحیت اصلی تان در چیست تلاش کنید.

 

نمونه هایی از انواع گزارش ماموریت

جو بوکسر

جو بوکسر برای ایده های خلاق و جدیدی که به بازار می آورد، در ارائه محصولات ما به بازار اختصاص یافته است. ما به توسعه موقعیت منحصر به فرد برندمان برای نگه داشتن و رشد شناختی محکم آن و پیوستن به کیفیت عالی طراحی استانداردها ادامه خواهیم داد. چون همه ی افراد می خواهند در همه جا سرگرم باشند و جو بوکسر چیزی را ارائه می دهد که همیشه مشتریان خود همیشه سرگرم و شاد باشند.

لازم است بدانید هر نمونه شرح ماموریتی ارزش ها و اعتقادات موسس اصلی کسب و کار را می رساند. هرکسی که نیکولاس گراهام را از جو بوکسر دیده یا می شناسد می داند که شرکت او درمورد سرگرمی است. در نهایت می توان گفت بخشی از موفقیت شما به روشن کردن بیانیه ماموریت تان در کسب و کارتان بر می گردد. پس در این زمینه با دقت پیشتری قدم بردارید.

  ثبت کسب و کار