در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آینده صنعت کشاورزی چه خواهد شد

جمعه ۲۲ فروردین ۹۹ کشاورزی و باغداری
  • تصویر شماره آینده صنعت کشاورزی چه خواهد شد

تا به حال فکر کرده اید آینده صنعت کشاورزی چه خواهد شد؟ چگونه می توانید بدون اینکه تأثیر منفی بر محیط بگذارید، مواد غذایی باکیفیت تولید کنید؟ آیا می توان برای کشاورزی آینده ای روشن تعیین کرد؟ اینها سؤالاتی مهم هستند که کماکان صنعت کشاورزی دائما در پی پاسخ به آنهاست. در راستای پاسخ به این سوال و بررسی آینده صنعت کشاورزی، از دو استاد ارشد کشاورزی در دانشگاه چارلز استورت سوالاتی شد و نتایجی گرفته شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نتیجه این تحقیقات را ارائه دهیم.

تاثیر کشاورزی هوشمند در آیندهی صنعت کشاورزی

یکی از مهمترین موضوعاتی که به این سوال پاسخ می دهد، نقش هوش مصنوعی در کشاورزی است. ادغام فن آوری در صنایع کشاورزی از لحاظ ساختار نیروی کار و افزایش بهره وری تأثیر قابل توجهی داشته است. برای مثال اگر در محیط مزرعه گوسفندی وجود داشته باشد، با برچسب گوش الکترونیکی می توان موقعیت مکانی حیوان را تشخیص داد. بنابراین کشاورز می داند که گوسفند در کجا هست، زیرا برچسب الکترونیکی هنگام نزدیک شدن به نقاط آبیاری به وسیله نرم افزار خوانده می شود. برخی از مزارع دارای مقیاس های دیجیتالی هستند، بنابراین حیوانات از آنجا عبور می کنند. و کشاورز می تواند حیوانات را کشف کند و تشخیص دهد بیمار هست یا نه. اگر حیوان یا گیاه آفت زده یا بیمار بود، سریعا آن را  قرنطینه کرده تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

پس کشاورزی هوشمند، فناوری مهم در افزایش توانایی ما برای رشد بیشتر محصولات زراعی و پیشرفت آینده صنعت کشاورزی خواهد بود.

گسترش مشاغل کشاورزی در آینده ای نه چندان دور

تغییرات در بخش کشاورزی از نظر نحوه عملکرد بر نقش های موجود در افراد شاغل در صنعت تأثیر خواهد گذاشت. هوش مصنوعی به این معنا نیست که دیگر به نیروی کار احتیاجی نخواهد بود. در اصل به این معناست که صنایع کشاورزی به افرادی با اراده و به روز احتیاج دارد. افرادی که مهارت های شغلی بالایی دارند و می توانند با سیستم های هوشمند کار کنند، برای جایگاه شغلی کشاورزی مناسب تر خواهند بود. این موضوع برای آینده صنعت کشاورزی بسیار حیاطی بوده و صنعت کشاورزی در آینده نه چندان دور با کشاورزی حرفه ای و پویا رو به رو خواهیم شد.

نتیجه گیری

آینده صنعت کشاورزی به دو معقوله مهم به نام هوش مصنوعی و کارمندان بسیار حرفه ای رو به رو خواهد بود. صنعت کشاورزی در سال 2020 شروع به جذب باکیفیت ترین تکنولوژی و بهترین کشاورزان خواهد کرد. و این موضوع در سراسر جهان پیاده سازی خواهد شد. اگر فکر می کنید هنوز روش کشاورزی سنتی را پیش گرفته و نتایج مطلوب نگرفته اید، مسیر جدیدی را انتخاب کرده و محصولات بهتری را به بازار محصولات کشاورزی عرضه کنید.

  ثبت کسب و کار