در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدامند

پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ ایرانیان مهاجر
  • تصویر شماره بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدامند

مهاجرت کاری یکی از رایج ترین روش هایی است که کارمندان و متخصصان برای اقامت در کشورهای خارجی انتخاب می کنند. اما قبل از اینکه کشور مقصد را انتخاب کنید باید مطمئن باشید، کدام کشور برای تخصص شما مناسب است. در این مطلب قصد داریم در خصوص بهترین کشور برای مهاجرت کاری صحبت کنیم و نکات مهمی را در خصوص کشورها ارائه دهیم.  

مهاجرت کاری

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت کاری

اگر بخواهیم بهترین کشور برای مهاجرت کاری را معرفی کنیم، باید در وهله اول سراغ کشورهای اروپایی برویم. زیرا کشورهای اروپایی اولین مقصد ایرانیان بوده و اکثر جوانان ایرانی کشورهای اروپای را برای مهاجرت کاری می پسندند. همچنین در بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا، کار کردن در حین تحصیل امکان پذیر است. یا با ویزای دانشجویی به شما اجازه کار داده می شود. به همین دلیل اروپا بهترین چشم انداز برای پیشرفت تحصیلی و کاری بوده و موضوع مورد بحث ما نیز است.

آلمان بهترین مقصد برای مهاجرت کاری

اگر بخواهیم اولین و بهترین کشور برای مهاجرت کاری را بیان کنیم، قطعا آلمان خواهد بود. آلمان در طول سه سال گذشته به طور مداوم در صدر لیست های مختلف مهاجرت باقی مانده است. این کشور در رده شماره 2 با پایین ترین نرخ بیکاری در کل اروپا با 3.6٪ قرار دارد. ارائه امنیت شغلی، مسکن مناسب با قیمت مناسب، اتصال به مسافرت و ایمنی کشور آلمان باعث شده محبوب ترین مقصد برای پیر و جوان باشد.

اگر مدارک فنی و حرفه ای، بعلاوه درک درستی از زبان آلمانی دارید؛ به احتمال زیاد دستیابی به اشتغال برای شما زیاد خواهد بود. مهندسین مواد شیمیایی (BASF)، مهندسی ماشین آلات (فولکس واگن، BMW، Bosch)، الکترونیک (زیمنس) و مخابرات (Telekom)، فرصت های شغلی عالی برای شما به نظر می رسد. همچنین در حال حاضر آلمان با کمبود مراقبت های بهداشتی، متخصصان، معلمان و فناوری اطلاعات رو به رو است که اگر در این حوزه ها تخصص حرفه ای دارید حتما برای پذیرش اقدام کنید.

کار در کشورهای اروپایی

مهاجرت کاری به هلند

هلند دومین و بهترین کشور برای مهاجرت کاری است که پر از هنر، سواحل و غذای شگفت انگیز است. هلند یکی از بالاترین امیدهای زندگی، آب و هوا با کیفیت، استانداردهای آموزش عالی و نرخ پایین بیکاری را دارد. تعداد فزاینده ای از جمعیت می توانند به انگلیسی و آلمانی صحبت کنند و حتی برخی از آنها به اسپانیایی و فرانسوی نیز صحبت می کنند. لازم به تذکر است که آنها به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و ارتباط گرفتن در هلند نباید بیش از حد مشکل باشد.

شهرهای بزرگ به ویژه آمستردام، ثابت كردند كه علیرغم اندازه نسبتاً كوچك، به شکوفایی و رشد مبتکرانه اهمیتی می دهند. فرهنگ جدید استارتاپ این فرصت را به کارآفرینان جوان ایجاد کرده که نه تنها به واسطه حمایت دولت و بودجه آن، بلکه استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و شکوفا شوند. جالب است بدانید اگر اخیراً فارغ التحصیل شده اید، می توانید حتی با قراردادهای یک ساله موقت، وارد بازار کار هلند شوید. صنایع مهمی که در کشور هلند کارمند می پذیرند شامل: خدمات علمی، مهندسی، مراقبت های بهداشتی، تجارت و تدریس می شوند. در نتیجه هلند بهترین کشور برای مهاجرت کاری بوده و بیشتر ایرانیان برای این کشور درخواست پذیرش می کنند.

مهاجرت کاری به اسپانیا

بهترین کشور برای مهاجرت کاری که در رده سوم قرار دارد، اسپانیا است. اسپانیا با داشتن سیستم مراقبت های بهداشتی بی نقص و هزینه های مقرون به صرفه برای زندگی، جایگاه خوبی در کشورها دارد. به خاطر محیط دوستانه و فرهنگ جالب خود شناخته شده است. به همین دلیل جای تعجب نیست که بسیاری از مردم این کشور را برای کار و زندگی انتخاب کنند. کشور اسپانیا نسبت به آلمان و هلند نرخ بیکاری بیشتری را به خود اختصاص داده و به همین علت نمی توان آن را در رده بالا قرار داد. اما اسپانیا نسبت به همسایه خود ایتالیا نرخ پایین تری داشته و مقصد ایده آلی خواهد بود. اگر به زبان اسپانیایی مسلط باشید، بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند با شما همکاری کنند و اگر زبان انگلیسی هم بدانید شانس شما برای پذیرش 90 تا 100 درصد خواهد بود. پس برای مهاجرت به اسپانیا و هر کشور خارجی زبان محلی را در نظر داشته باشید.

اسپانیا صنعت بزرگی در صنعت خودرو دارد و برخی از غول های بزرگ دارویی جهانی (GSK ، Pfizer) و شرکت های پوشاک (Inditex ، Mango) را در خود جای داده است. آنها در بخش IT کمبود را تجربه می کنند و مشتاقانه در جستجوی متخصصان برای کمک به این حوزه هستند. پیشنهاد ما این است که اگر در حوزه آیتی و کامپیوتر صاحب امتیاز هستید حتما شانس خود را امتحان کنید.

کشورهای مناسب برای مهاجرت کاری

در این مقاله در خصوص بهترین کشور برای مهاجرت کاری صحبت کردیم. کشور دیگری مانند سوئیس برای مهاجرت کاری عالی و ایده آل است. اما به یاد داشته باشید مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان راحت نبوده و مهاجرت به سوئیس مقداری زمان بر و نیاز به تخصص های خاص و فوق حرفه ای است. در نتیجه بهترین کشور برای مهاجرت کاری برای ایرانیان آلمان، هلند و اسپانیا خواهد بود.

  ثبت کسب و کار